75%

Komentáře a recenze 27

Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 012 bodů
7.5
"Oknu do dvora" je to skutečně hodně podobné. Ale není to totéž! I způsob, jakým je to provedené, je jiný. A je to modernější. Napětí tam bylo dost. Rozhodně jsem se nenudila. Je to tak trochu detektivka, trochu horor, trochu romantika a trochu komedie. Zajímalo by mne, co by na to řekl sám Hitchcock! Shia LaBeouf jako mladík Kale se mi skutečně hodně líbil! "Každý vrah je něčí soused", to tedy vážně sedí! "Disturbia" sice není žádný zázrak, to si uvědomuji, a D.J. Caruso není žádný geniální režisér, ale je to zručně natočeno a ačkoliv nejsem už dávno žádný teenager, posledních 25 minut jsem dokoukala téměř bez dechu.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Na to jakto bylo herecky obsazené, sem tedy čekal trošku více. Ne že by herci hráli špatně, ba naopak Labeouf je zde výborný myslím,že z něho roste hvězda, ale tak nějak to byla strašná nuda a pak na konci během pár minut se to vyřešilo. Jinak dobrý nápad, ale mohlo se to zvládnout líp.
kedl
kedl
6 380 bodů
8
Velmi solidní thriller, Shia LaBeouf má podle mě velkou budoucnost. Při některých scénách se mi doslova tajil dech, některé se mnou ale absolutně nic neudělaly, proto "jen" 4*.
jirka26
6 288 bodů
7.5
Mílé překvapení, moc jsem od toho nečekal, ale vyklubala se z toho kvalitní žánrovak.
Pas
Pas
6 225 bodů
7.5
Kluk s dalekohledem Velmi svižný "remake" Okna do dvora, který je zaměřený spíše na teenagery. Stejně jako jeho předloha stojí film hlavně na hereckých výkonech. Shia LaBeouf je nová herecká hvězda, která díky svému charismatu film táhne dopředu a neustále dokáže bavit... Srovnávat Okno do dvora a Disturbii ale jinak není dost možné srovnávat. Stylistické prostředky filmu jsou naprosto jiné, stejně tak věkový průměr herců:) a počet střihů za minutu... Suma sumárum jde o velmi pěkný film, který směšuje jak prvky detektivky, horroru, romantiky a komedie. Příjemný mix.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
7.5
Jak má trávit čas teenager, který dostane asi ten nejhorší možný trest, a tím je soudně nařízené domácí vězení. Začne šmírovat své sousedy a náhodou zjistí, že jeden z nich je tak trochu sériový vrah. To je prostě něco, co rozhodně nechceš :D
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 409 bodů
8
Sice tam byly vykradené snad všechny horory, které jsem kdy viděl, ale stejně jsem se bavil.
kery-
kery-
3 671 bodů
10
Dokonalejší thriller tu dlouho nebyl. Fakt jsem si doslova užíral nehty a to se mi u filmu pěkně dlouho nestalo. Týpek z Transformerů hrál fantasticky a ani zbytek hereckých výkonů rozhodně nebyl k zahození. Scénář perfektní a to samé se dá říct i o hudbě která doprovázela finále. Těch pět s klidným svědomím dám protože jestli si je nějaký film zaslouží, měl by vypadat právě takhle. Vážně mi k dokonalému filmovému zážitku nechybělo vůbec nic..
karlik4801
1 942 bodů
8.5
Shia LaBeouf mi jako herec nevadí a dokonce ho mám i rád. To už mě samotnému dává Disturbii bod. Zase je dobré vidět jiný pohled filmu, podobný film jsem ještě neviděl, takže mě po pár minutách nadchl. První polovina filmu je jiná než ta druhá, to se mi hodně líbilo. Chvíli vás to baví vtipem a tím co člověk dělá když se hodně nudí. Poté vás to baví objevem ve filmu a menším dramatem.
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
8
Je to film který začíná jako teenagerovská komedie.Puberťák dostane domácí vězení a zamiluje se do sexy sousedovic dcery.Ovšem jakmile se začne zajímat o podivného souseda,začne film hrát celkem drsně na nervi.Má sice uvedeno že je to thriller ale nato je až moc scén vyloženě hororových.Pro znalce žánru je zde zjevná inspirace Oknem do dvora či kultovním Otčímem.Hlavní postava je fajn.Takový obyčejný kluk.90%.