Šimon a Matouš jedou na rivieru

74%

Komentáře a recenze 11

30 148 bodů
7.5
Jako malý kluk jsem tento film hltanu a nesměl mi nikdy uniknout, když byl v televizi. Že jsou to "dvojníci" známých herců jsem v té době neřešil a ani nevnímal. Byla to jen zahraniční bláznivá komedie, která byla prostě jiná, než byly ty Československé. Dnes už filmu samozřejmě nejsem tak nadšený, ale z nostalgie nemohu hodnotit nízko. Pro mě nezapomenutelný film.
5.5
Kopie co se snaží napodobovat Hilla a Spencera. Humor taky dobře předvedli. Není to však ono.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
4
ufff, opatovne zhliadnutie po tolkych rokoch nebol dobry napad. i ked to ma obcas dobru hlasku, tak simon a matous ci ich predstavitelia sa svojou charismou ani zdaleka nechytaju na genialne duo hill a spencer a to ci uz komedialnym talentom alebo tym bitkarskym...
avenis
avenis
8 352 bodů
7
Opět jeden z nostalgických filmů, u kterého jsem se královsky bavila někdy kolem mé 6. třídy ZDŠ. A vůbec mi nevadilo, že to nejsou "ti dva", tedy Terence Hill a Bud Spencer. U scény, kdy Dominic Barto vyběhne na ulici s oběma rukama na placato v sádře a volá "Taxi!" jsme se s kamarádkami mohly uřehtat. Fakt je, že napodobenina komedií s "těmi dvěma" to je jako vyšitá, ale kromě zjevných kopií se najdou i některé originální prvky. Prostě nenáročná zábava. Mimochodem, tento film je mylně považován za druhý v pořadí. (19.8.2022)
cerfik
cerfik
7 890 bodů
8
Druhá variace na Terence Hilla a Buda Spencera ze stejného roku jako Šimon a Matouš a upřímně nevím, která z nich vznikla jako první, ale tenhle díl je trochu slabší. Nicméně nezapomenutelný Dominic Barto v roli šéfa, co si neustále přivírá prsty do dveří od auta, je i zde a opravdu ta jeho banda je nezapomenutelná. Je to bláznivá komedie, která má stejně jako Šimon a Matouš neopakovatelnou atmosféru a drajf.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
Skvělé pokračování, v některých momentech i lepší než předešlý díl. Rvačky, hlášky skvělé, a k tomu ta banda co je pronásleduje je ten nejvtipnější element celého filmu. Ale proč zde nehrají Spencer a Hill to jsem nikdy nepochopil, ale tihle ti jejich dvojníci jsou stejně tak dobří jako jejich slavnější kolegové.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
5
"My a pracovat? Ne to ne! Víte, jednou jsme to zkusili a pak jsme se z toho 6 měsíců léčili." Má to chytlavou píseň On My Way, která provází celý film stejně jako rvačky typické pro duo Spencer & Hill. Snaha nabodobit legendární duo je jasná i herci jsou jim trochu podobní: Cantafora je takový blonďatý šereda a Smith tlustý, fousatý sympaťák, ale i když dva dělají totéž, není to totéž. "Ptám se, jak se s tím stříká. Seš hluchej?" - "Já že jsem teplej?" Zasmál jsem se, ale vícekrát si to už nepustím. Raději originál než lacinou napodobeninu, protože duo Spencer & Hill miluji a nedají se nahradit. - 50%.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
10
Dnes již klasický, pro mě legendární, snímek o dvojici vyčůraných hlupáků s divokými pěstmi přivedl snad každé dítě 70. let do rozpaků při otázce:"Kteří že jsou to ti praví?" Moje milovaná žena dokonce nedávno pronesla, že když se jako dítě dozvěděla, že to nejsou Bud a Terence, bylo to horší než zjistit, že Ježíšek neexistuje. Tenhle film má rád snad každý, kdo se narodil ve správné době. Nicméně myslím, že naprosto opomíjenými hrdiny, kteří však mají ve filmech velkou časovou plochu, je banda kolem padoucha Morgana. A přitom by bez nich nebyl film nic, nebo maximálně poloviční. A je ironií, že právě oni jsou pomyslným poutem mezi Šimonem, Matoušem a ....."originály".
roque
roque
2 923 bodů
10
Tato citace hodnocení je fakt přesná.: Film plný bitek a situací postavených na hlavu - zkrátka fantastická italská komedie bez hlavy a paty, zato s tělem plným špaget a smíchu. Nezapomenutelné scény. Třeba, jak jedou záporáci jen s půlkou auta nebo jak si Dominic Barto alias Morgan přivírá prsty do auta. To jsou prostě scény, na které člověk nezapomene. Morgan telefonuje: Ano šéfe. Jistě šéfe. Ano šéfe. Zavěsí telefon, podívá se na svoje kumpány a řekne: To byl šéf.
  • hlášky
  • hudba
  • vtipné