Komentáře a recenze 28

2 437 bodů
5.5
Jsem trochu zklamaný.
Pajmen
1 204 bodů
6
Přesouváme se do Japonska, země hornaté a pokryté dýmem spálených pneumatik. Nápad s příběhem opět není vůbec špatný. Hlavní roli zase hraje závislost na rychlých autech, ale co se týče herců, tak je to bída. Obsazení bylo až na výjimky strašné. Lucasi Blackovi jsem nevěřil teenagera ani omylem. Pokud měl mít nějaký svůj moment, neuměl toho využít a navíc jsem měl pocit, že ani on sám nechtěl. Příjemným překvapením byla postava Hana, jakéhosi mentora a odkazem na starou bandu.
Leinad Vodhr
Leinad Vodhr
366 bodů
8
Pěkný holky, pěkný auta, já nevím co bych vytkl...možná jen to že některý vedlejší postavy by si zasloužily víc prostoru nebo alespoň lepší napsání (např. Seanův táta). Závody super, drifty pěkný. Je to první Rychle a Zběsile co jsem viděl a myslím osobně, že si to zaslouží víc lásky než 55%. 4 hvězdy
daisyna
daisyna
279 bodů
7
Jeden z mých oblíbenějších dílů, a to hlavně kvůli skvělé muzice, nádherným autům a Japončíkům, kteří driftem a tuningem opravdu žijí. Jejich prestiž opravdu závisí na tom, čím jezdí a jak dokonale si to své auto vyšperkují, na něž je tak krásný pohled. Jediné co mě mrzí, že mi v tomto díle umře můj oblíbený Han.
Luci69
156 bodů
5
Tokyo Drift je považován za nejslabší článek v sérii F&F. Nic proti tomu, důvody tu jsou - dementní teenage zápletka, stejně tak scénář a především naprosto nezajímavé postavy s hlavním usmrkancem v čele. A přitom je to škoda, Linova dravá režie je viditelná (a naplno ji využil o dva díly později) a všechno driftování a závodní scény vůbec vypadají velice slušně. Pro mě osobně o chlup lepší než dvojka.
jitulilinka
jitulilinka
153 bodů
4.5
Nevěděl jsem, jestli těch prvních pár minut filmu mám brát vážně, protože to výrazně čnělo teenagerovskou komedií, takováhle filmová klišé jsem už pár let v žádném filmu neviděl. Nicméně pak už je to jenom jedno velké klišé - představení hlavního záporňáka se zlým kukučem, který umí driftovat, jeho dívky, která umí driftovat, ale která pohledem naznačuje, že by se nechala své(z)st. Pak je tady hlavní hrdina, který se musí naučit driftovat, aby získal dívku a porazil hlavního záporňáka a nakonec se mohl setkat s Vinem.
F.N.
F.N.
63 bodů