69%

Komentáře a recenze 15

Evah
Evah
2 157 bodů
7
Fajn romanťárna s naprosto předvídatelným dějem, ale jedná se o dobrou oddechovku, nad kterou není potřeba přemýšlet. Abbey je posedlá mít vše pod kontrolou a moc se jí nedaří udržet vztahy, naopak v kariéře se jí daří. Nový kolega jí radí jak na chlapy, protože evidentně všichni muži chtějí to samé, každopádně i vtipné to místy bylo.
wop
wop
1 716 bodů
7
Nebyl jsem zklamán, protože od romantických komedií, které vycpávají dobu mezi blockbustery a které v poslední době pouze spojují staré osvědčené herce do dosud nepoužitých kombinací, nelze čekat mnoho. Už na první pohled je ale film složený ze dvou naprosto rozdílných částí. V té první, naštěstí delší části, se tvůrci vyřádili s premisou a celé kino se válelo po zemi smíchy. Poslední půlhodina ale sloužila už jenom k tomu, aby byl naplněný klasický dramatický průběh romantických komedií, stejně jako už stokrát předtím. A bohužel, i když se na to koukalo dobře, nikdo už se nesmál.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
8
Chceš mě, chci tě mě velmi mile překvapilo. Jasně, není to žádný super-inteligentní námět a děj z Olympu taky snesen nebyl, ale Boha, kdo by se na romcom díval kvůli tomuhle? Jako romcom totiž snímek funguje naprosto zanmenitě. Hlavním nosičem děje, jak už to tak bývá, je zcela jistě ústřední dvojice, mezi níž to jiskří jak mezi dráty spadlého elektrického vedení. Ta chemie tam jednoduše funguje SKVĚLE. Jejich vztah prochází vývojem a především z něj sálá uvěřitelnost. Ve filmu zároveň vidím hlubší smysl, když tam výborně funguje kontrast mezi oběma hrdiny a jejich přístupem k lásce, kdy se každý divák musí po konci sám rozhodnout, jak to tedy vlastně je. Jestli je láska plánovaný systém pravidel nebo věc nepředvídatelná, která tě vždycky potká tam, kde ji nečekáš. Kdo ví? Ve snímku výborně funguje i druhá podstatná složka romcomu a to je humor. Nestává se mi moc často, abych se u filmu opravdu zasmál, ale ano, u Chceš mě, chci tě jsem se smál přímo zuřivě.Film tak rozhodně doporučuji ke zhlédnutí a to klidně jen pro tu čtvrthodinu, jež se odehrává na konci filmu v restauraci a v hotelu, protože ta čtvrthodina je prostě skvost.
kapi128
318 bodů
7
Je to velmi sexistická romantická komedie.Líbí se mi na tom,jak se snaží svádět opačné pohlaví,celkem jsem se zapodíval a místy jsem se do filmu zažral.Tahle romantická komedie splňuje všechno, co má mít..Možná bych tomu něco přidal,ale i tak si myslím,že se to povedlo.