Komentáře a recenze 26

8
Podařenější animáček na hranici dětského horroru...
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
6
Děj filmu vypadá na důkaz velké Gaimanovy vyčerpanosti. X-tá variace na Alenku v říši divů, ale zoufale překombinovaná, se snahou působit originálně, ale výsledek přitom zůstává velmi konzervativní. Technický skvost, který působí, jako když se rodič násilně snaží vymyslet dětem před spaní novou pohádku. Po přečtení předlohy je ale jasné, že problém je v adaptátorovi Selickovi, který děj přehlcuje bizarními stylistickými nápady.
8
Dosti originální fantasy, animovaná pohádka s temnými prvky, přesto a možná právě proto kouzelně překrásná. Dosti neobvyklá animace možná ne dokonalá ale naprosto originálni. Možná že jen povedená pohadka ale za srdce vás rozhodně chytne.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
8.5
Já osobně animované filmy až na vyjímky nemusím, proto to hodnotím podle toho co řekne můj bratr (10 let). Zkombinuji své pocity a přídám jeho bylo to dobrý/bylo to na prd ---> z toho vznikne mé hodnocení v %, ale jako podstatný bod animáků beru kouknout jako celá rodina, nebo nedoporučuji koukat vůbec. Proto tento komentář použiji u většiny animáků, jen u opravdových vyjímek hodím něco více obsáhlého. Souhrn: Pro děti ideální.
Sunny5
Sunny5
3 178 bodů
10
Krásná hororová pohádka, kterou stojí za to vidět už jen pro její animaci.
psico
psico
1 671 bodů
8.5
Příjemný dětský horůrek a unikát v animované tvorbě. určitě stojí za to vidět
Petretzz
Petretzz
537 bodů
7
Za mě dost zajímavý animovaný film. Tento film jsem asi viděl před č
čtyřmi měsíci a dost se mi to líbilo. Ze začátku to byla taková pohádka pro děti a pak se začínaly objevovat hororové prvky a to mám rád. Na konci filmu hledá tři věci, aby mohla porazit jednu. To že objeví Koralína tajný dveře za kterýma se ukrývá alternativní svět, který se podobá tomu jejímu. Dost se mi líbí ten nápad, že udělali alternativní svět. Taky měla kocoura, který v reálným světe neumí, ale když jednou se kocour dostal do alternativního světa s Koralínou, tak jí řelk, že alternativní svět není bezpečný, tak se Koralína rozhodla, že se vrátí zpátky do reálného světa, ale už je pozdě tak musí porazit svojí alternativní mámu. Dost se mi líbi nápad, že postavy jsou jako hadrové panenky nebo jak to mám říct
Percabeth
Percabeth
454 bodů
10
Koralína je navždycky můj nejoblíbenější animovaný film ;) Námět je skvělý i jako kniha, ale musím říct, že film byl lepší ;) Soundtrack taky není k zahození, stejně tak i scénky z filmu ;) http://www.youtube.com/watch?v=J8ry1f_3Lsk&list=PLDCD67CE98D531DCE Řekla jsem si, bude i druhý díl?? ;) no, ale spíše to vypadá, že ne.. i tak, kdyby 2 udělali, tak by to zkazili, protože já nevím, co do toho druhého dílu dát ;)
Panda123
Panda123
262 bodů
10
Dost mně pobavilo když jsem to na YT našel zdarma, a nemohl jsem to komentovat protože se jedná o DĚTSKÝ OBSAH, asi jen protože že je to animované,i ta animace je až moc málo dětská, světě prober se
HezkyHusky
HezkyHusky
150 bodů
10
Koralína je vizuálně ohromující a nádherně zpracovaný film, který uchvátí a okouzlí své publikum svým temným, ale rozmarným příběhem. Moje perfektní hodnocení 10/10 je zcela oprávněné, protože Koralína je mistrovskou třídou stop-motion animace, vyprávění příběhů a imaginace. Od jeho děsivé atmosféry až po jeho bohatě detailní svět je tento film skutečným uměleckým dílem, které přetrvává v mysli ještě dlouho poté, co se objeví titulky. Strašidelně krásné a naprosto strhující mistrovské dílo, které si zaslouží veškerou chválu, které se mu dostává.