Od dvanácti do tří

65%

Komentáře a recenze 4

30 053 bodů
6.5
Zvláštní komediální western. Už od chvíle, co začal Charles Bronson svádět osamělou ženu, mi bylo jasné, že se nebude jednat o klasický western. Nadčasový, na svou odvážnější humor se sexuálním podtextem, zábava i pár výstřelů a rvaček. Dobré - 65%.
avenis
avenis
8 244 bodů
9
Pozor, spoiler! V první polovině mírně úsměvný příběh o náhodném setkání mladé upjaté vdovy a mužného psance. Pak už smutná druhá část, kdy Amanda v domění, že její nová láska je po smrti, vtěsná ty tři společně prožité hodiny do knihy. Bestseller slaví úspěch po celém světě a Graham zatím pyká za činy někoho jiného. Pak zjistí, že pravý trest jej teprve čeká v podobě ukradené identity. Kostýmně velmi zdařilé, interiér a zařízení domu skvostné. Herecky už méně, avšak těch 99 minut je tak akorát. Frank D. Gilroy se zjevně nechal inspirovat scénou z filmu Někdo to rád horké, kdy jakoby impotentní muž rafinovaně přiměje ženu k aktivitě... Ale to nevadí, Charles Bronson a Jill Ireland to zahráli po svém. Film hodně podpírá líbivá hudba Elmera Bernsteina, který ačkoliv nebyl pokrevně spřízněn s Leonardem Bernsteinem, taktéž byl skladatelsky velmi činný a úspěšný. (21.7.2021)
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 015 bodů
8.5
Graham Dorsey byl docela obyčejný zlodějíček, dokud neměl zlý sen, že jedna loupež v bance špatně dopadne, a tak se raději schoval u jedné bohaté vdovy a hodlal si to tam krásně užít. Ona se do něj bohužel zamilovala, což by ani tak nevadilo, mohl si značně polepšit, jenže ona si o něm udělala jisté představy, které bohužel nesplňoval, a tak se roztočil kolotoč událostí, které mu přerostly přes hlavu a nakonec mu zničily život. Docela příjemná westernová komedie, při které jsem se i zasmála a protože ty zvraty byly místy velice nečekané a celý film velmi nevšední a ani chvíli nenudící, dávám 85 procent.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
6
Romantika a komedie na divokém západě. Hodně černá až tragická komedie. Pistolník pervezák Charles Bronson, který prožije tříhodinové milostné dobrodružství s osamělou Amandou (skutečná Bronsonova žena). S jejich setkání pak vznikne kniha, která Bronsonovi změnit život, tak že se nakonec zblázní. Hlášky: "Mám problém s erekcí." - "Tak já ti pomohu." / "To bylo v knize!" - "Ukážu vám něco, co v knize není." - "Nebudu se dívat! ... Jsi to ty! Jsi on!" / "Víš, jaký to je mít pověst chlapa, kterýmu se nepostaví, a bejt před celým světem impotentem na věky věků?" - 60%.