Komentáře a recenze 5

0
Příběhově nudné. Je vidět že to natočil laik. Bez špetky citu. Naflákané jedno přes druhé bez hlavy a paty. Nic extra.
headhunter
headhunter
10 287 bodů
1
Tak to byla slátanina, na kterou nedoporučuji nikomu ani kouknout. Arquette je zřejmě hodně hodně dobrý kamarád Janeho neb jinak nechápu, jak by ho na todle ukecal (ne, že by šerifa neuhrál s grácií). Co velmi zamrzí je podtitul na plakátu filmu: "Zapomeňte na Jasona a Freddeho, Je tady Ronnie!" Vrchol trapnostni!
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
2
Jako komedie by to možná fungovalo, ale za podmínky, že by tu bylo více vtipných situací, ale moc jich není, jako parodie na horor to nefunguje vůbec, takže je to asi opravdu horor, ale i tak to nefunguje. David Arquette asi nemá moc v lásce hipíky a tu nenávist si na nich vybil prostřednictvím tohoto šíleného nesmyslu. Dějová zápletka je přímo odporná a hororové prvky se zde vůbec nevyskytují. Arquette jako režisér se při natáčení trilogie vřískot (což je aspoň co se týče prvního dílu kvalitní horor) asi nic nenaučil. Jednu hvězdu dávám jen za celkem slušnou řezničinu, která je dost drsná.
kery-
kery-
3 671 bodů
2
Koulervoucí název překrývá jenom hromadu nedostatků. Film je fraška(ve špatném slova smyslu) která si hraje na hodně a nemá na to..Chování všech hlavních hrdinů tady nemá ani cenu popisovat. Finále ovšem bylo strhující co se komedie týče, co bych v něm naopak vidět nemusel je klasické „z vraha jsou sra*ky, ale stejně jim uteče“. Proč ho tam propána nechali? Proč to vůbec točili? A proč já nad tím strávil kousek života?? Zlaté pravidlo zní: Když se třese dodávka, nechoď koukat na ptáka(*) a já radím: nechoď koukat ani na tohle..