Flákači

73%

Komentáře a recenze 7

7
Normálně mám filmy Kevina Smitha nastudované a každý film jsem viděl snad stokrát,ale je tu jedna výjimka jimž jsou právě Flákači,které jsem viděl jen jednou. Nějak jsem od té doby neměl zapotřebí si je pustit znovu,ale nejspíš to brzo napravím,protože v sobě skrývají obrovské množství vymazlených dialogů,gagu a popkulturních odkazů. Navíc zde nechybí mí oblíbenci Jay a Mlčenlivý Bob.
22 290 bodů
8
Docela příjemný film. Smith opět dokazuje, že má smysl pro fuckování a ví, jak ho použít v ten správný čas, aby bylo cool, ale nenucené. Někde jsem možná měl pocit, že to přepískl a někde, že to úplně nevyužil, ale to asi každý, kdo není Smith - v tom není problém. Nejvíc mi vadí to, co na Smithovi vždy - že i přes ten free - cool - in povrch je to vlastně neuvěřitelně jednoduchý příběh s tím nejsladším a nejokoukanějším poselstvím. Nicméně i to Smith dobře zvládá. Slušné čtyři hvězdy.
8
Další parádní kus od Smithe. Dialogy nabitá komedie, pro mě asi možná ještě o chlup lepší než první Clerks, která mu vlastně málem přinesla práci na filmovém Supermanovi. Ale to už je jiný příběh. 8/10
Fingon
16 886 bodů
10
Viděno 4x. Přes veškerou svou suprovost zůstává tenhle film na mém pomyslném smithofilském žebříčku The Best of Smith až jako druhý, na místě prvním je překvapivě Jay a Mlčenlivej Bob. Ale kde by byl JAMB bez Flákačů? Takže snad jen... chcete čokoládový preclík?
9 364 bodů
8
Nedlouho po tom, co se Kevin Smith představil ve svém režijním debutu Clerks, kde poprvé představil světu Jay a Tichého Bobše, které nakonec budou lemovat zpovzdálí skoro celou jeho filmovou kariéru se jako tvůrce vrací v pro mě prvním plnohodnotným filmem, jaký už nemá ten nádech punku.. Mallrats neboli česky Flákači jsou zase příběhem o lidech, kteří budou dělat cokoli, než aby pracovali jen je tentokrát pro změnu přesunul z videopůjčovny zase do obchodního centra.. Otěže přejímají dva kamarádi Brodie a T.S., kdy pro oba představitele jde o první větší roli, kteří tyhle lenochy ztělesňují. Oba jsou čerstvě bez přítelkyň, a tak mají prázdnou hlavu i odpoledne něco v obchoďáku podniknout.. Podobně jako už tomu naznačili Clerks napěchovává Smith svoje kousky řadou popkulturních odkazů, kterými lemuje zdánlivě prázdné konverzačky. A na rozdíl od minule, tak Flákači mi přijdou, že skutečně mají, co říct.. Zatraceně naivní podívaná, která ale poprvé dělá z hlavních postav ve Smithově podání něco víc, že není nouze o to těmhle outsiderům fandit. Jde tak povedenou koláž nápadů, které propujuje jedna vtipná hláška za druhou.. A konečně tohle celé zvládá zaobalit do emocí! Flákači dokazují, že jak Smith řeší postavy ve spojení s láskou, má co povědět, a já to, i když jsem si to po prvních Clerks nemyslel, budu chtít slyšet.. P.S. nejlepší cameo Stana Leeho. 75%
8 634 bodů
8
Hromada skvělých dialogů a vtipných gagů, které podtrhuje old school feeling. Postavy mě ihned zaujaly a film mě překvapoval a bavil po celou dobu - to se u hromady jiných filmů říct nedá. Nejlepší film Kevina Smithe a komedie, kterou musím doporučit.
zozemir
1 805 bodů
8
Co všechno se může přihodit v jednom dni v jednom obchoďáků nám ukazuje Kevin Smith téměř dokonale. Jak je většinou v jeho filmech zvykem i zde jde hlavně o dialogy, o kterých sám Smith říká, že jsou jediné co vlastně umí a i zde dokazuje že je opravdu ovládá s velkou grácií.