Závrať

58%

Komentáře a recenze 6

4
Tady bylo zaděláno na dost zajímavý snímek. Sakra, skoro celá první polovina mě přikovala k obrazovce. Hlavně při přecházení po tom provizorním mostě...Ovšem když se zjevil Anton tak šel všechen potenciál do kytek a nezachránily to ani závěrečné podařené titulky a informace, že je snímek inspirovaný "skutečnou" událostí...5/10
5.5
Rozjezd je velmi dobrý, jak už bylo ostatně několikrát řečeno. Působivé prostředí, hluboké skalní strže, nápaditá práce s kamerou a především vzrůstající očekávání směrem ke klíčové druhé polovině. Bohužel, společně s první obětí jakoby se chytil do pasti i samotný scénář, nemůže se vyprostit z pevného sevření klišé a tuctovitosti, které je drtivé většině novodobých hororů zřejmě souzené. Kamera je čím dál více roztržitá, ve zběsilém střihu a navíc v úplné tmě se divák špatně orientuje a skutečné napětí odchází s příchodem vraždícího maniaka. Ten se sice pravda s ničím nepáře a v rekordním čase se snaží sejmout co nejvíce našich hrdinů, čímž ale nijak výrazně nepřispívá ke stovkám jiných vyvražďovaček, které jsou vesměs stejně stupidní a vyznačují se dvěma různými konci. Buďto se vrahem ukáže být zdánlivě kladná postava, nebo všecno končí nějakým velkolepým odrovnáním padoucha a velkým happy endem. Alespoň že zde se tvůrci něčeho takového vyvarovali, byť dle jejich mínění je člověk s podříznutým krkem schopen uběhnout ještě celý maraton:)) Nedadchlo, ale ani nijak nezklamalo..
6.5
Popravdě, podobnost s filmem Pach krve je zde hodně znát. Příběh je už tak okoukaný a ohraný že už ničím nepřekvapil. Mě však film zaujal a líbil se mi. Takový vyvražďovací a nenáročný filmek i tak trochu potěšil.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
6
Průměrná vyvražďovačka na horách!
Pas
Pas
6 225 bodů
1
Nebylo by to tak špatné, kdyby to nebylo tak blbé. Prý inspirováno skutečnými událostmi, to jo, leda by hlavní hrdinové prchli z debilhauzu. Pětice žabožroutů si nalehko vyrazí do skalnatých hor kdesi na Balkáně. Zapomeňte na stmelenou partu přátel a zkušených horolezců, složení je následující: arogantní nezodpovědný blbeček a jeho stíhačka, traumatizovaná zdravotní sestra, její plešatý ex-bojfrend a jako pověstná třešnička na onom dortu z žabích stehýnek trůní žárlivý přítel zdravotní sestry, který (jen tak mimochodem) trpí akrofobií, tedy panickým strachem z výšek... přesněji z hloubek, výšek se asi bojí málokdo. První půlku filmu po sobě svorně štěkají a snaží se hysterického Lucca dostat zase o nějaký ten metr výš a dál. V druhé polovině po sobě stále štěkají, stále je nutno posouvat žárlivého panikáře dál a výš, kromě toho však postavy stoupají a padají do různých pastí, které na uzavřenou stezku nastražil místní, hrůzu nevzbuzující degen. Frantíci pobíhají a řvou jako na lesy , scénař zoufalý , herecké výkony stupidní a režie lysohlávková...
kery-
kery-
3 671 bodů
8
Oproti ostatním věcem, co vznikají v současné době, je tohle SKVOST. Francii a její filmy rád nemám, ale tento film jsem si oblíbil hned po pár minutách. Příroda je opravdu úžasná, i hercům/nehercům jsem všechno sežral, přílišné osvětlení vůbec nevadí, protože ve dne to akorát odhaluje všechny krásy tamní přírody a naproti tomu v noci už je použito s rezervou..Film se rozjíždí sice dlouho, ale kdo na film nekouká vyloženě kvůli tomu, aby viděl lítat kusy roztrhaných těl tak mu první půlka vůbec vadit nebude, napětí je cítit skoro na každém rohu..mám málo věcí co bych vytknul, film mě mile překvapil../// LIVINGDEAD: Tnx 4 .srt :)