Bunkr smrti

55%

Komentáře a recenze 7

28 455 bodů
6
Hororový příběh bez potoků krve a usekaných částí těl, zato s budovanou temnou atmosférou, které je tu dosytosti. Nechybí napětí, i když ne razantní, ale bohužel, místy jakoby to ztrácelo dech. Dějství se zkrátka ne a ne pohnout dál.Koncept příběhu je však vystavěn dobře a faktem je, že i na základě různých teorií či konspirací, co se týče nacistických experimentů. Snímek se drží starších postupů, takže vypadá staromódně a dosti klaustrofobicky. Jsou lepší podobné snímky, ale ani tento zase není o tolik horší, aby se mohl zatracovat. A tak tu máme další příběh o nemrtvých nacistech, skupině žoldáků a hrůzu budící bunkr děsu plného tajemství.
3
Nezáživné hororové béčko, které mrhá kvalitním námětem nanejvýš trestuhodným způsobem. Už když se řekne nacistické experimenty, tak mi trochu přeběhne mráz po zádech a představím si to nejzvrácenější a nejkrutější lidské jednání, ovšem Steve Barker, jakkoli měl jeho příběh zajímavou myšlenku a jasně stanovený cíl, nedokázal vtisknout dané látce ani z poloviny tak hororovou tvář, jak bych původně očekával. První dvě třetiny jsou zcela nezáživné a zdlouhavé, ovšem alespoň udrží diváka v pozornosti díky rostoucímu očekávání směrem ke klíčové pointě, kterou ještě přiostří pár zajímavých úmrtí a jeden přeživší "pokusný králík". Ale jak jsem se v průběhu snímku nudil, tak mě samotný závěr naprosto otrávil a sledovat bezduché střílení do armády nesmrtelných vojáků považuji od Barkera po té pečlivě budované atmosféře za velký podraz. Zklamání, s výjimkou vcelku povedené Brettovy hudby opravdu není o co stát..
7
Předělávka Bunkru z roku 2001 je dokonalá. V tomto podání je mi sympatičtější. Napínavý příběh. Zajímavé odhalení nacistického tajemství. Dobrý horor.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
4
Nacistický experiment...dalo se z toho vytřískat MNOHEM víc.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Příjemné překvapení. Čekal jsem něco ve stylu Mrtvá hlídka, ale horor na téma nacistických experimentů jsem ještě neviděl a musím říct, že je to rozhodně originální a kdyby se vyšperkoval lépe scénář, obsadili lepší herci a vynaložilo se do toho více peněz, mohl z toho vzniknout naprosto skvělej horor. Zde jde o průměrný horor, kterej má zajímavou myšlenku. A také na závěr musím dodat, že je zde mnoho tmavých míst, ve kterých nejde skoro nic vidět a tuto novinku začíná používat posledni dobou mnoho filmů a dle mého mě to začíná pěkně sr.t.
Ombak_Penari
2 764 bodů
7.5
Tak z tohoto nápadu se dalo vytřískat mnohem více. Mě ten film připadá celkově nějaký nedovařený. Dobrý nápad s nacistickými tajnými projekty, vcelku dobře udělané interiéry bunkru, docela dobře navržená ponurá atmosféra celého filmu a typově dobře vybraní herci. Přesto je výsledkem dost neslané a nemastné béčko. Asi to ani nic jiného než nijak drahé béčko být nemělo, ale stejně by se to při troše zručnosti dalo natočit mnohem poutavěji. Film působí dost rozvlekle a postrádá výraznější dějovou zápletku, protože se vše dá vesměs předvídat hned od začátku. Úvodní polovina filmu, kdy má divák s napětím očekávat, co za převratnou věc bude v bunkru nalezeno, se stává po několika desítkách minut poněkud nudnou, protože napětí není dostatečně dobře navozeno, aby nahradilo akci. Druhá polovina (možná spíš třetí třetina) filmu je pak akce plná, ale zase tu chybí zápletka, protože hlavní hrdinové umírají jeden po druhém, aniž by dostali možnost se tomu nějak bránit. Takže taky poněkud nuda, není komu fandit. Film hoří nejvíc na scénáři, který ze své podstaty vlastně nedovoluje absolutně žádný dějový zvrat. Škoda, protože nápad je to skvělý a nosný a je dobře rozpracován, což ostatně potvrdil i fakt, že snímek má už dva sequely.
Alanna
Alanna
2 144 bodů