Cronocrímenes, Los

65%

Komentáře a recenze 6

22 296 bodů
8
Héctor je magor. Už dlouho jsem neviděl film s tak nesympatickým a (alespoň ze začátku) hloupým protagonistou, jehož chování způsobí tolik problémů. To ale neříkám jako výtku... Nevím, co zde bylo záměr, jestli to opravdu mělo být místy tak směšné, jak mi to přišlo. Ale proč ne... Rozhodně zajímavé hrátky s časovými paradoxy.
8
Hrátky s časem aneb Hector na třetí :) Nevím jestli to dobře chápu, ale když Hector z budoucnosti chce zabít své já ze současnosti už asi poněkolikáté, tak by přece měl už vědět jak na to, ne?? No mozkové závity (aspoň u mě) dostaly po dlouhé době opět zabrat :) A každopádně to vidím na ještě jedno shlédnutí. 70%
6
Počáteční zápletka s perfektně propleteným dějem se vydařila a dost mě to zaujalo. Poté už bylo jen samotné opakování již viděného a tím pádem už zájem a pozornost upadli.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Je zajímavé, že Španělsko přijde vždy s něčím tak poutavým, tak jako v tomto případě. Sice jde vidět, že film je hodně nízkorozpočtový, ale na dané téma : cestování v čase je rozhodně skvělý, a to v tom, že je hodně jednoduše a srozumitelně odvyprávěn. Dal bych plných 5, ale na můj vkus to vypadá až moc levně, ale to neznamená, že mě tento film nepřekvapil, ba naopak, rozhodně skvost v daném žánru.
Pas
Pas
6 225 bodů
2
Co na tom, že to do sebe hezky a logicky zapadá, když je to nepřirozené, strojené a samoúčelné až hanba. Film je právě pouze a jen o tom, aby se pochlubil, jak vše do sebe logicky zapadne. Napětí se nemůže dostavit, když chybí prvek překvapení, daný tím, že vše se "již stalo" a tudíž to nelze změnit, jen naplnit. Takže to celé spíš připomíná jakýsi studentský film, scénáristickou seminární práci na téma "cestování v čase". Tomu odpovídá i formální zpracování a nesympatické ochotnické herecké výkony. Ale jestli vám to stačí ke štěstí...
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
2
Tak tohle mě zklamalo. Strašná nuda od začátku do konce, možná to je i tím, že jsem před tím vidět Triangle, který je o hodně líp natočen, zahrán a ukončen, prostě všechno je lepší. Karra by se hodil spíš do nějaké komedie, ale né do hororu, zahrál to úplně strašně, ale to nebylo to nejhorší. Ten film je prostě totálně nesmyslnej, hlavní hrdina dělá naprostý píčoviny a prvních 60 minut je prostě jeden velkej nesmysl. Pak se to snaží dohnat koncem, který není tak špatný, ale rozhodně film nevytáhne nahoru. Takže nakonec jsem viděl jen film s dobrým nápadem, ale špatným provedením. Jestli chcete vidět film s časovými linkami, který je promakaný do posledního detailu, tak si pusťte Triangle, né Timecrimes. Dal bych 2*, ale tahle blbost má víc procent než Triangle a to je strašně nefér.