74%

Komentáře a recenze 7

29 978 bodů
6
Zvláštní film o matematikovi, který je jak tomu často bývá nejen génius, ale také psychicky nemocný. Zvláštní zpracování, zajímavá myšlenka o čísle, které vysvětluje vše, na druhou stranu chtělo trošku přitlačit na pilu v ostatních oblastech, ne jen na téma psychický stav hlavního aktéra. Průměrná záležitost to za mě není, má to něco navíc a snímek zanechá dojem.
22 289 bodů
8
Dlouho jsem si k tomu hledal cestu. Ale našel. Přesto se budu cítit jistější po dalším zhlédnutí. A pak se víc rozepíšu.
2
Ničím a nijak mě tento film neupoutal. Abych pravdu řekl, jakmile začínal být film zajímavý, obratem mě ihned znudil a spustil se chaos a nuda. Tak to bylo stále dokola. Bohužel nic moc.
Pas
Pas
6 225 bodů
0
Pí.ovina Pro mě, jakož to naprostého ignoranta vyšší matematiky by byla sama základní kostra příběhu kvalitním psycho a s těmi správnými ingrediencemi by bylo zaděláno na strhující zážitek. Jenže tento psychedelický, paranoidní, rádoby umělecký nářez, snímaný pro větší art-efekt zrnitou, vysokokontrastní, černobílou kamerou, zabírající prazvláštní úhly a doprovázený zvuky ustavičného, bušivého tuc tuc, se u mě - narozdíl od většiny zdejších uživatelů, definitivně minul pozitivním účinkem. Naordinování duševní choroby hlavnímu hrdinovi, přídavek náboženského fanatizmu, výkyvů na burze, matematických teorií a záhadného čísla, které jsou údajně klíčem k existenci lidstva by bylo zajímavé, ale zde se bohužel sloučilo v neuvěřitelný pseudo-vědecký blábol, který se plácal v únavném a nudném ději. Od totálního zhnusení a migrény mě zachránila Plzeńská 12.
bidlobox
3 802 bodů
8.5
Když jsem film shlédl, nějak jsem těžko popadal dech. Nevěděl jse, že lobotomie se dělá tak svérázným způsobem a před zrcadlem. No jo, ona to neni žádná sranda snažit se rozlousknout oříšek a prakticky to dokázat, zda je svět opravdu definován jen čísly a vzorci. I kdyby ten vzorec byl jen jeden a těch čísel bylo třeba jen 216. A pozor na mravence, (ne)jednoho matematika přivedly k šíleným věcem...