80%

Komentáře a recenze 22

saboter
saboter
3 564 bodů
9
Musim uznat že jsem s hodnocením váhal jestli 85 nebo 90 procent nakonec jak vidíte jsem dal druhou možnost protože jsi si myslím že si to film zaslouží jak byl průlomový krásná a netradičně mrazivá atmosféra která nemá obdoby a i postavi které si a to hlavně Jacka Skalletona oblíbýte hned ze začátku a film i když to je legedární Disneovka je pro větší děti protože by ti malý asi potom neusly strachem a film si opravdu zamilujete je to jedna z Butnonových legend.
  • jedinečná atmosféra
  • písničky
  • postavy
  • nic zase průlomového v příběhu
výfuk
výfuk
2 975 bodů
8
Tento snímek je takový typický Burton. Zpěv, tma a veselé postavičky. Ukradené Vánoce Tima Burtona, která není v režii Tima Burtona, byla udělána prostě trochu jinak než v režii Tima Burtona. Jsem rád, že to nerežíroval. Asi jsem Frankweeniemu trochu křivdil. Frank byl asi obsáhlejší než Vánoce, i tak je to pěkné. Hudba perfektní, ik dyž je fakt, že scénář z filmu je asi jen dvaceti stránkový a texty a hudba asi strostránková. Každopádně hezký snímek na útěchu :-).
kknk2
kknk2
2 955 bodů
7.5
Ukradené Vánoce jsou moc povedeným vánočním muzikálem, bavily mě víc než Mrtvá nevěsta, děj byl vychytanější a méně smutný. I písničky se daly poslouchat a neměli byste si nechat ujít hlavně krásnou loutkovou animaci. Prostě nápadité a nepoznala bych, že se jedná o snímek z minulého století.
winetach
winetach
1 927 bodů
8
Veľmi zaujímavé, svojské, originálne a hudobné.
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
8
Když se řekne Tim Burton, tak se mi vybaví temná atmosféra, pochmurnost, Elfman. To všechno má i NBC, ale furt tomu něco chybělo. Film plynul, plynul a najednou skončil. Na Mrtvou nevěstu to nemá, ale i tak stojí za zhlédnutí.
Jto_rating
Jto_rating
1 407 bodů
8
8,5 pro aj verzi
  • skvělá animace
  • originální příběh
  • dospělejší pohádka
  • nice hudebni podkres
  • Česká verze nefunguje tolik
Tomas.Abi
Tomas.Abi
706 bodů
10
Ukradené Vánoce jsou pro mě každoroční záležitostí, kterou shlédnu několikrát během podzimního a zimního období, kdy jsou dny kratší a kratší a noci delší a delší. Úžasná muzika a texty od Danny Elfmana umocňují atmosféru městečka Halloween a následně Vánoční vesničky. Při každém dalším shlédnutí najdu v této muzikálové pohádce něco nového. Od kostýmů a detailů všech postav až po jejich charakteristiku, která je definuje. Znuděný Jack Skellington se snaží vyskočit z rutiny a udělat něco výjimečného za pomoci spoluobyvatel a přátel městečka Halloween, kteří se snaží ze všech sil, ovšem nikdo nechápe o čem vlastně vánoční svátky mají být, takže to může skončit pouze tragédií. Tento námět je vskutku skvělý a vždy mě ohromně baví. Atmosféra a design celého světa je magnetická a pokud ve vás dřímá trošku fantazie, určitě musíte fantazírovat nad tím, jaké další světy se musejí skrývat za dalšími dveřmi svátků, které Jack spatřil, než vkročil do těch, které jsou nám všem určitě nejbližší. Možná se dají najít nějaké chybičky, ale i když se snažím najít něco záporného, nemůžu si pořádně nic vybavit, protože jde o originální a zábavné dílo, které Vám v podzimní čas, kdy jsou dny sychravější a mlhavější zvedné náladu a navodí tu správnou atmosféru v období dušiček a následně i Vánoc. Takže už jen dodám "Strašné a Veselé Vám všem !!"
Judinka
Judinka
627 bodů
10
Naprostá klasika! Díky tomuhle filmu jsem se do tvorby Tima Burtona dokonale zamilovala! Je úžasné s jakým citem a lehkostí dokáže Tim podat ta nejchmurnější témata. Bez tohoto filmu si Vánoce nedokážu představit. Prostě nejúčinější způsob, jak zvítězit nad smrtí, je dokonale se jí vysmát.
Jiza
515 bodů
Můj vánoční Mrazík :) Nejsou Vánoce bez Ukradených Vánoc Tima Burtona!