Policajt v Beverly Hills

77%

Komentáře a recenze 14

47 059 bodů
8
Nejsilnější stránkou této komediální detektivky je scénář,jenž se dočkal i Oscarové nominace. Příběh je lahůdková záležitost jenž v sobě skrývá spousty gagu,hlášek a originální akce. Vyšetřovací metody Axela Foleyho jsou neortodoxní,ale za to praktice a zábavné. Jeden z nejlepších Murphyho snímků.
29 102 bodů
7
Nebyl jsem nikdy fanouškem této trilogie, ale dal jsem jí po mnoha letech opět šanci a první díl není vůbec špatný. Z filmu čiší pohodová atmosféra osmdesátek, i když film je trošku nadčasový a takové filmy se později točily spíše v devadesátých letech. Eddie Murphy byl ještě nezkažený komediálními grimasami a příběh je slušný.
28 299 bodů
10
Snad nejlepší film Eddieho Murphyho. Užvanějšího policajta aby jste pohledali. Jde tvrdě za svým i za cenu porušení předpisů a zásad. A má úspěch. Pochopitelně se to neobejde bez patřičných problémů, ale s tím si vždy nějak poradí. Snímek si drží tempo a neslevuje ať se děje, co se děje. Každá akce je okořeněna humorem, která neuráží, nepřestřeluje a je trefná. Je to trefa do černého a s filmu se stala klasika, která nestárne a oslovuje další generace. A tím se může pochlubit málokterý film.
10
Skvělá komediální detektivka plná humoru, napětí a hravých písniček, které podle názoru diváků filmu výrazně pomohly v úspěchu. Film se stal nejnavštěvovanějším filmem roku 1984 a je naprosto neuvěřitelné, že i po letech je nedostižnou metou v akční komedii, ostatně třeba nedávné 22 Jump Street z něj vykradly ty nejvtipnější momenty a doslova okopírovaly (blbě) úvodní scénu.
5.5
Vtipná a velmi zábavná komedie 80-tých let.
9 025 bodů
9
Murphy v době, kdy ještě točil to dobré, zde exceluje a táhne film kupředu takovým neutuchajícím tempem, že je až k nevíře, že jsem se tomuto filmu tak dlouho vyhýbal. Výborný akční filmeček, který si s chutí mile rád dám někdy znovu, už se těším na pokračování.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
8
je to jednoznacne osemdesiatkova klasika ale to hlavne vdaka skvelemu murphymu vykonu, lebo vacsina filmu je zvacsa priemerna (hlavne zapletka, niektore pokusy o humor a rezia). este stastie ze brest sa obcas vyburcoval (uvodna nahanacka s kamionom a zaverecna prestrelka), faltermeyer prisiel s genialnou ustrednou temou a duo taggart & rosewood pomaha tiez dost...
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
Čím starší tím lepší se mi tento snímek jeví. Ani se mi nechce věřit, že už je to staré 24 let. No rozhodně jeden z nejzábavnějších akčních komedií, které kdy vznikly, 80-ková legenda, skvělá role pro Eddie Murphy ( společně se záměnou a cestou do ameriky jeho nejlepší film), skvělá hudba, která filmu dodává hodně, ale hlavně je zde ještě tentokrát neokoukaný Murphy typický humor, jeho koňskej smích a xicht a skvělej dabing Oldřicha Kaisera. Klasika 80-tých let, která stojí za to i teď.
saboter
saboter
3 564 bodů