79%

Komentáře a recenze 29

Jakub.Selesi
Jakub.Selesi
1 166 bodů
10
Seriál na kterém jsem vyrůstal, nemohu to popírat, je naprosto úžasný, nejlepší jsou první série, kdy se teprve učí a poznávají... každou další sérií, ovšem tvoří něco co se jen tak nevidí, vtipy použití plukovníkem O'Neillem (teda teď už, když vezmu v potaz existenci SGU tak tedy generálem O'Neillem) je vážně bravurní, nejvtipnější díl je dle mého "Časová smyčka" kdy se ukáže značná část jeho humoru a řadí se tedy k mým top epizodám...
Innuendo
Innuendo
908 bodů
9
Kult. Takoví Simpsonovi scifi žánru.
scarecrow
708 bodů
9
Asi jediný sci-fi seriál, který se mi opravdu líbil. Zajímavé světy, příběhy, postavy.
TechCluster
TechCluster
667 bodů
9
Poslední tři série jsou za mě velmi špatné, celkově od doby co se objeví Oriáové jde kvalita dolů. Nejlepší díl určitě časová smyčka. Zpomínám na doby kdy jsem pospíchal domu ze školy abych se mohl koukkat na Stargate.
Honza 13
614 bodů
9.5
Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů vůbec. Sice s filmy se to srovnat nedá, ale i tak to mám moc rád.
DHDV
DHDV
311 bodů
10
Provázelo mě tento seriál na základní škole i střední a na téma SG byla mnoho debat, a mnoho debat bylo vášnivých. Je to kult, a zůstane to navždy ve vzpomínkách na mé dospívání! Jinak občas byly některé díly nudné, nebo opakovaná zápletka. Ale vždy následující díl to zachránil. Více psát nebudu jelikož, sem citově vázán a nechci být ovlivnitelný… Doufám, že budeš vzpomínat semnou Figuto! Dík za krásná léta na střední z Hvězdnou bránou! A díky patří také Rolandu E.
Fargotroniac
Fargotroniac
138 bodů
5
Jako malý jsem seriál zbožňoval. Nyní bohužel vidím, že to mohlo být o hodně lepší a lépe propracované. Ale i tak zůstávám fanouškem.
Ebor
25 bodů
8.5
Výborný seriál, jehož prvních 5 sezón jsou absolutně výborná podívaná. Druhá polovina má samozřejmě trochu horší kvalitu, ale to se dá u takhle dlouhých seriálů čekat. Richard Dean Anderson výborně zahrál svou roli, stejně i všichni ostatní a kvalita díl od dílu sice je často jiná, ale kvalitních dílů tam převládá. A těm co seriál neviděly píšu, seriál rozhodně stojí za to shlédnout.
Bushicek
3 bodů
10