89%

Komentáře a recenze 7

kknk2
kknk2
2 989 bodů
9.5
Asijská kultura je pro evropany extrémně přitažlivá, a to i když se jedná o seriál pro děti od osmi let. Především to mě motivovalo se po dlooouhé době na Avatara znovu podívat. A výsledkem byla… ještě větší závislost než v dětství. S každým dílem se prohlubuje bohatá mytologie, charaktery rostou, vyvíjejí se, příběh se komplikuje a graduje v epický závěr. Spousta momentů balancuje na hraně s omezením 12+, násilí je zde 100% nekrvavé, avšak nepostradatelné. Po mnoha stránkách dokonalé.
PeterFRiusJilek
PeterFRiusJilek
2 462 bodů
8
Napriek tomu, že je seriál venovaný detskému divákovi, obľúbil som si ho i ja. A nejde o infantilnosť, iba o akúsi nostalgiu alebo možno schopnosť jeho tvorcov zabrnkať na tú správnu strunu.
MnamBuchta
964 bodů
10
Nejlepší animovaný seriál co kdy vznikl. Postavy napsané nejlépe co jsem kdy viděl, vidíte jejich vývoj a jak dospívají a učí se po každé špatné zkušenosti či porážce. Příběh rozdělený do 3 knih/sérií při které naše hlavní skupinka zažívá úžasná dobrodružství, potkávají ostatní postavy, které jsou pro příběh důležité a pokud si myslíte, že se tu objevili jen tak pro srandu tak se mýlíte. Hlavní příběh stojí hodně na vztazích hlavních postav a na takového Sokku nebo strýčka Iroha budete vzpomínat ještě hodně dlouho. Příběh je velice vtipný ale také se tu najdou scény a díly, které se zaměřují spíše vážnějším směrem ale stále vás baví a je to návykové jako jakákoliv droga. Celé to podtrhuje překrásná animace, která je perfektní pro předvedení všech rúzných elementú a akčních scén. Pokud jste tento seriál stále neviděli tak děláte obrovskou chybu, protože se jedná o seriál, který se zapsal do historie a pokud vám někdo bude říkat, že je to pro děti tak se pekelně mýlí a ani ho neposlouchejte. Prostě masterpiece 10/10.
Ricmont
Ricmont
821 bodů
10
Před tím než Netflix vypustí na svět svoji Live-action adaptaci tak jsem se rozhodl si dát opáčko původního seriálu. A Netflix zde stejně jako v případě One Piece nebude mít snadný úkol. Původní Aangův příběh zbožňují miliony lidí po celém světě. A je k tomu důvod ten příběh je perfektní do každého detailu. A když jsem si ho teď dával znovu tak jsem měl úsměv od ucha k uchu a nemohl se od něj odtrhnout.
Niks
Niks
619 bodů
10
Říkejte si co jen chcete, ale Avatara považuji za to vůbec nejlepší, co kdy Nickelodeon vyplodil. Má to všechno, co by měl kvalitní animovaný seriál mít. Příběh, který ani vteřinu nenudí a hlavně nezdržuje, postavy napsané tak, že mají přirozený vývoj osobnosti a hlavně vám na nich bude záležet. Taky má opravdu velice hezkou animaci s krásně namalovanými pozadími a taky velice hezký soundtrack! Proč už lidé z Nickelodeonu nic podobného nedělají? Je to škoda... :(
Fognus
32 bodů
10
goated
Arnike
Arnike
18 bodů
10
Co říct, když vše už bylo řečeno? Perfektní vizuál, skvělá hudba, úžasný worldbuilding a hlavně, perfektní příběh s dobře vybudovanými postavami. To se jen tak nevidí, hlavně v dnešní době. I po dlouhých letech se na to můžu podívat znova a bavit se jako kdysi. Jestli je něco peak animované tvorby, tak tohle tam rozhodně patří.