Recenze filmu Nahota na prodej

41%

Komentáře a recenze 9

36 234 bodů
0
Po pádu komunismu byli všichni do všeho hr a chtěli být světoví. Nejinak to bylo i u filmu a tak se nelze divit, že někoho napadlo natočit akční ryze český film. Bez zkušeností, bez ambicí, bez patřičného surrealismu. A tak se stalo. Publicista Josef Klíma se pustil do scénáře dle svých reportáží. Česká porevoluční džungle ve světě zločinu je tu zachycena ve všech směrech a odvětvích. A překvapením je, jak málo se od té doby změnilo. Jiří Krampol coby akční postava tu byl výborný. Neznám lepšího, či vhodnějšího herce. Jeho rvačky by však potřebovali hlubší choreografii. Lukáš Vaculík se vtom neskutečně plácal a Karla Tříska tu byla doslova omylem. Tvůrci se snažili do příběhu nacpat vše co se dalo a tak se celá dějová linka rozpadá a rapidně ztrácí na logice. Scény do sebe nezapadají a vypadají jako sled scének. Neustálé filozofování Vaculíka s Třískovou zavání až s trapností, i když témata byli aktuální, ale to si mohli nechat do nějakého dokumentu. Vzhledem k tomu, že je to do dnešních dob jediný pokus o akční žánr, jedná se takříc o filmovou raritu. Plánovalo se sice volné pokračování pod názvem -Smrt na prodej-, ale nikdy realizace nebyla. Těžko říci která moc zasáhla. Fiasko Nahoty? Nedostatek financí? Nebo snad přímo mafie? Každopádně je to asi dobře. Máme tak jeden céčkový snímek srovnatelný s tvorbou amerického studia Asylum.
31 311 bodů
4.5
Naivní devadesátky a někdy strašné scénáře a tudíž i filmy. Nahota na prodej je ukázkou toho, že když se konečně mohlo točit cokoliv, tak vznikaly totální splácaniny. Hlavně ukažmě divákovi nahotu, gangstery, skinheady, drogy, pistole a násilí, svažme to do uzlíčku a oni budou nadšení.. ale ono h...o :)
4
Pánové Klíma s Olmerem měli určitě ty nejlepší úmysly, když chtěli natočit drsný polistopadový thriller. Bohužel se jim to zlehka zvrhlo v nefalšovanou parodii, ve které září a krutě hlásí Jirka Krampol. Btw. několikrát zde zmiňovaný soundtrack je fakt parádní.
16 069 bodů
0
Zřejmě nejhorší český film všech dob. Trapný a nesmyslný příběh, soulož s výfukem (!), bitky skinheadů v ulicích, toporné herecké výkony. Přiznám se, že nic tak dementního jsem v českém filmu předtím a potom neviděl. Režisér Olmer si zde vykopal svůj pověstný filmařský hrob a scenárista Klíma je amatér.
9 986 bodů
5
Před chvílí dokoukáno a pořád nevím, co si o tom myslet. Česká gangsterska v americkém střihu, nasvícení a stylu se snažila dohnat všechno to, co nebylo v minulém režimu možné a pokud možno to ještě všechno nacpat do 102 minut. Díky tomu se Nahota na prodej stává spíše sledem zajímavých scén, fungující jednotlivě, ale v celku nedrží pohromadě a nikam moc nesměřují. Tvůrci si bohužel usmysleli, že akce, vraždy, nahota a brutalita udrží divákovu pozornost, ale díky tomu se stal film jen béčko, co má pár dobrých hlášek, které mnohdy zvysoka kašlou na korektnost, ale ve výsledku je jen tak na efekt.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 543 bodů
10
Pokud se na to člověk dívá jako na exploitation... Jinak samozřejmě tragédie.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
8
Překvapivě drsný a hlavně nadmíru realistický pohled na počátky podnikání v Česku po roce 1989. Drsné pravdy na vás jen prší a nebýt té naprosto neschopné a vzhledově nepříjemné Američanky, bylo by mé hodnocení vyšší. I tohle je tvář naší nové svobody.
Jankocour
Jankocour
2 179 bodů