68%

Komentáře a recenze 51

Alienka2014
Alienka2014
364 bodů
9.5
Za mě ABSOLUTNĚ NEJLEPŠÍ film roku 2014! :) Tématiku s Drákulou obecně baštim a když jsme s mojí drahou polovičkou vyrazili do kina, trošku jsem se obávala, zda nepůjde jen o další upírský brak, a nešlo! :) Film má od začátku spád, diváka nenechá ani chvilku v klidu a to ne jen díky parádnímu zpracování (skvělé efekty) a bojovým scénám, ale zejména díky úžasnému hlavnímu hrdinovi v podobě Luka Evanse, kterému byla role Drakuly přímo šitá na míru. Film nepopírá fakta o skutečném Drákulovi, pouze rozvíjí naši fantazii, co se mohlo stát, kdyby..... a podle mě celý příběh opravdu zafungoval. Z kina jsme odcházeli po dlouhé době nadšeni (já přímo v rauši :D). + délka filmu (tak akorát, žádná hluchá místa jen akce, akce, akce) + jednoduchý příběh, který byl ale vymazlen do krásy :) + Luke Evans jako Drákula je prostě perfektní! + film je místy napínavý, dechberoucí, vtipný i dojemný...prostě je tam vše :) - asi při natáčení zařvalo hodně netopírů :D P.S. Doufám, že bude dvojka! ;)
mkubalikova
mkubalikova
313 bodů
6
Nezávadná popcornová zábava. Oproti jiný upírským filmům jeden upgrade: letová transformace jak u smrtijedů.
daisyna
daisyna
279 bodů
7
překvapující film tohoto roku, neco noveho ano, ale ze bych byla uplne nadsena to se rict neda
taliz
taliz
257 bodů
4.5
Čekal jsem víc. Za ty peníze to mohlo byt lepší
SoulMan
235 bodů
9.5
Trošku jinak pojatá legenda o Drákulovi. V době kdy je Evropa zmítána vniřními spory, nemocemi a chudobou si Osmanská říše dělá nárok na dobytí celého světa(tehdy známého). Ve vídni se bojí blížících se tureckých hord. Osmani chtějí po Vladovi(vládci Transylvánie) tisíc chlapců a jeho vlastního syna na tažení proti Evropě. Vlado cítí beznaděj a chce uposlechnout, ale z lásky ke své ženě odmítne s mečem v ruce a putuje do prokleté hory, kde potkává upíra a sám příjme jeho prokletí, aby uchránil svůj lid......Ubrání svůj lid před smrtí a otroctvím? :D
sephastto
225 bodů
7.5
NA tenhle film jsem se těšil.Trailer vypadal zajímavě a byl jsem zvědavý jak naloží s možností odvyprávět příběh jinak. Výsledek byl tak půl na půl. Zbytečně moc se jde psychologickým směrem. V tomhle případě bych uvítal víc něco na způsob gladiátora než epické bytvy ala pán prstenů. Vlado měl být drsňák, který dělá z vojáků cáry a ne polobůh :)
zoouška
zoouška
202 bodů
6
Od filmu jsme čekali rozhodně víc, sice se nedá nic upřít efektům a hereckému obsazení, ale příběh se mohl trochu více rozvinout a film být i delší
katush
katush
160 bodů
7
Já si nemůžu na nic stěžovat. Divák jde možná do kina s tím, že uvidí zase jednu z variant klasického Drákuly. Mě to naopak překvapilo - tohle tu jěště nebylo! Na herce byl příjemný pohled. Vlad je dobře vybráný z řad herců - a to neříkám jen proto, že jsem se orosila, když se svlíkal do půl těla. Možná jen jeho choť mohla být víc maďarská. Ale koukat se na ně dalo. Když se poprvé na scéně objevil vampír, jako odporné monstrum, čekala jsem, že na mě vybafne Darth Vader. Funěl totiž uplně stejně. No co, ten mě zklamal. Maska podivná, prostě takový týpek, co dlouho neviděl slunce. Teda až na ten jeho jazyk. Ten byl z něj nejděsivější. Co mě ale dostalo, tak byla krajina. Občas jsem si říkala, jestli nakoukám na Pána prstenů. Trochu i kostýmy mi ho připomínaly. Další věc, která mě na filmu bavila, byly efekty. Třeba ten úvod byl dobře zpracovaný a pak to, když se v odlesku meče odehrává bitva - moc pěkný! Když už jsem u těch bitev, tak to mi přišlo kapánek přitažený za vlasy. Měl sice sílu sta můžů, ale že by musel vytřískat celou armádu? Kouzelný bylo to, když získal svoji moc. To jsem zase rázem byla u naivní Belly a celého Stmívání. Ale bylo to roztomilé. Možná i Predátora bych v tom viděla. To asi ta termovize. No a poslední, co mě překvapilo, byl skok do současnosti. Fakt jsem to nečekala... Když se nad tím zamyslím, tak mi film připomínal hromadu filmů jiných. Ale nezlobím se. Dneska je asi těžké něčím překvapit.
AdrianneCJessup
48 bodů
6
Tak od tohoto filmu jsem čekala hodně, možná až moc. A právě proto jsem z kina odcházela zklamaná. Luke Evanse mám ráda od Tamary Drewe a čekala jsem, že tady se vytáhne podobně jako v Hobitovi. Jestli se ale filmu nedá něco upřít je to temnota a zbytečně nenatahovaný děj.
x.lucik.x
40 bodů
7.5
Jak začít. Film se mi líbil, ALE...bylo tam pár opravdu divných momentů, které mi tam neseděly a taky ten konec mi přišel skutečně podivný. Hned mi to připomělo SAW =D vizuelní zpracováníí se mi líbilo, ale znovu bych na to do kina už nešla - celkově mi to jednou stačilo.