74%

Komentáře a recenze 77

Kocka_11
Kocka_11
512 bodů
6
Tento film (aspoň pre mňa) pokračuje v šľapajách Polovičného princa. Ak by tento film mal dostať iný názov bolo by to: Harry Potter a Nudné behanie po lese. Osobne si nemyslím, že bolo veľmi šťastným nápadom rozdeliť pôvodne jeden knižný diel na dva filmy. Táto prvá polovica bola z veľkej časti nudná. No nájdu sa tu aj svetlé momenty a silné stránky tohto filmu rovnako ako pri minulých Harry Potter filmoch.
Djkoma
109 bodů
5
Mnohé bylo řečeno výše a níže, takže stručně. Já se při sledování cítil, jako když jsem četl Gaimanovy Americké bohy. Stále jsem čekal na tu velikou bouři, co přichází, ale celý film se o ní jen mluvilo... Protahovat čekání na finále 146 minutami?:( Proč... Bohužel Yates aspol. udělali první částí další krok od běžného diváka k fanouškovi. Méně vysvětlování, více povídání, málo světla, hodně tmavých filtrů a nekonečné čekání a cestování světem. Kdo z toho bude nadšen? Určitě fanoušci, kteří budou jakoukoliv kritiku ignorovat a já jim to nemám za zlé. Oni prostě nemohou vnímat, v čem tvůrci ztrácejí u obyčejného diváka a jak mnohé není vysvětleno a divák si musí v podstatě velkou část domýšlet. Filmový HP není sám o sobě fungujícím světem a všichni zúčastnění rezignovali na snahu tomu zabránit a na vlně nadšení už to chtějí mít celé za sebou. Pro mě je to hrozná škoda, protože tenhle drahý dárek fanouškům mohl být mnohem přístupnější a divácky atraktivnější. PS: tím nechci říct, že je HP složitý/mnohovrstvý, ale prostě nevysvětluje detaily ovlivňující příběh a herci i technické prvky (kamera, střih) jsou na vysoké úrovni (knihy jsem nečetl, hodnocení ságy 4353433). Více zde.
Eradancz
100 bodů
7.5
Tak tenhle dil je podle meho mazoru asi tedy spis urcite nejhorsi. Nevim proc to rozkouzkovali mohly to udelat dlouhy tri a pul hodiny a udelali by lip. Obcas je tenhle dil nudny. Ale jen obcas. Jinak je to porad zabava je tu par docela povedenych akcnich scen treba v Godrikove dole souboj s tou ,,starenou". A pal finale se taky celkem povedlo.
magios_
magios_
77 bodů
1
Harry Potter není moje oblíbená série, avšak většině dílů dám 5 nebo více, ale to co se děje v tomto díle je opravdu hrůza hlavní postavy se snaží někam dostat a mezi tím melou hovna a oproti knize je to prostě dvou a pul hodinovy pochod plný keců a všelijakých blbostí.
  • měli na to hodně peněz
  • postavy
  • nic se neděje