76%

Komentáře a recenze 31

Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
10
Bylo tam všecko! Skvělé herecké výkony, trochu brutality a skvělé kamera! Chvilkama jsem nevěděl komu mám fandit a nakonec jsem se přiklonil k tomu,že kdybych přišel o rodinu,tak to udělám uplně stejně jako Clyde! Teda kdybych uměl se všema těma vymoženostma co Klaid umí! Ty vraždy byli naprosto skvěle propracovaný,a když jsem vyděl ten tunel do všech cel ve vězení tak jsem se stal obrovskym obdivovatelem Klaida,kdyby tak někdo takovej existoval i doopravdy tak by to tomuhle státu jenom prospělo... Někdo kdo by vzal zákon do vlastních rukou a všechny ty zkorumpovaný parchanty umlčel! Tenhle film mě dostal a nemohl jsem z něj odtrhnout oči!
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
7.5
Nebýt hlubšího podtextu, šlo by pouze o dobře zfilmovaný a promyšlený psychologický thriler s dosti krvavým a brutálním vývojem.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
9
Filmů, ve kterých nakonec zvítězí zlo a hrdina zemře krutou smrtí, je tak málo, že bych vám byl schopen jmenovat asi jen jeden (a ten byl ještě o čarodějnicích). V tomto případě je to bohužel trochu pokažené v tom, že si autor snímku patrně myslel opak, myslel, že zabíjí padoucha. Otázka poctivosti úředníků a především vymožitelnosti práva je aktuální stále a tento vpravdě batmanovský příběh mi kápnul přesně do noty. 10% dolů za pokus udělat z batmana zrůdu, to bylo totiž hodně nefér.
krakenvalo
krakenvalo
1 452 bodů
10
Bomba snímok dost strhujuci dobré herecke výkony fakt bomba snimok
Teresie
Teresie
1 187 bodů
8.5
chytré !!
Váleček
360 bodů
7
Zajimavej film. Dost mě zaujal ten začátek. První půlhodinu jsem byl do filmu zažranej a od obrazovky by mě neodrthl přeplněnej močák ani svíčková s knedlíky. Postupně to ze mě ale opadávalo a ve chvíli, kdy měl film jaksi gradovat jsem zas tak unešený nebyl. Čekal bych trochu promyšlenější zakončení. S takovým parádním začátkem to tak obyčejně useknout... to mi přijde jako nedotáhlej film. Celou dobu mě příběh jaksi lákal na to očekávané pompézní vyvrcholení a ono jen tohle :( Mimo to zklamání ze závěru to bylo ale i tak dobrý. Určitě je to nadprůměr. Jestli se na to ale budu dívat víckrát jak jednou, to nevim.
kvetule9
kvetule9
209 bodů
9
Bomba film, když sem ho viděla poprvé nechápala sem, jak to vše zvládl naplánovat. Výborný a napínavý děj.
navrc.007
navrc.007
189 bodů
9
Masakr jak prase, ale dobrej děj a vynikající herecký výkon ! :-)
GNR1986
GNR1986
136 bodů
9.5
Tenhle film je opravdu promakaný do detailu .A až dokonce člověk neví kdo to vlastně dělá .Gerard Butler v roli hodného a zlého předvedl opět zajímavý výkon .Vřele doporučuji všem milovníkum napínavého thrilleru tento snímek zhlédnout.
  • obsazení
  • scénář
  • napětí