Komentáře a recenze 42

3.5
Něco hodně nepovedenyho.
Nevka
Nevka
1 503 bodů
7
Hvězdička ubraná za to, že to Columbus radši neměl točit a nechat to někomu jinému. Dementní snaha Columbuse natočit film podle sebe zkazila velkou šanci na zisk pěti hvězd. Jinak výběr herců pro hlavní role se povedl, a vůbec mi nevadí, že Grovera hraje Brandon T. Jackson (černoch). Jinak Percyho jsem i četl a tak vím, že by mu věrnost předloze svědčila, jinak skvělý filmeček podle mě.
michaela159
michaela159
1 045 bodů
8
Logan Lerman film zahraňuje jako divý. Do role Percyho se hodí až na ten věk, v prvním děle mu je myslím dvanáct. Chris Columbus má talent na vybírání herců.
Pavliss
Pavliss
923 bodů
7
Délka: 118 min, | Námět: Rick Riordan, | Scénář: Craig Titley, | Režie: Chris Columbus, | Hlavní role: Logan Lerman, Brandon T. Jackson, Alexandra Daddario, Jake Abel, Sean Bean, Pierce Brosnan, Steve Coogan, Rosario Dawson, Catherine Keener, Kevin McKidd, Joe Pantoliano, Uma Thurman, Ray Winstone, | Produkce: Michael Barnathan, Chris Columbus, | Hudba: Christophe Beck, | Kamera: Stephen Goldblatt, | Kostýmy: Renée April, | Střih: Peter Honess, | Produkční společnost: 1492 Pictures, Dune Entertainment, Imprint Entertainment, | Distribuce: FOX, | Rozpočet: 95 000 000 dolarů, | Tržby: 226 497 209 dolarů, | Ocenění: Teen Choice Awards 2010, | Děj: Dvanáctiletého kluka Percyho Jacksona čeká vyhazov ze školy a další trampoty na sebe nenechávají dlouho čekat. Najednou kolem něj začínají ožívat bytosti ze starých řeckých bájí. Z učitelky matematiky je rázem krvelačná příšera, z Percyho kamaráda se vyklube satyr a jeho otec je jedním z olympských bohů.
  • Herci
  • Akce
dráza
dráza
888 bodů
7
Polobohové to taky nemají lehký. Horší by bylo být poloblbem.
Percabeth
Percabeth
454 bodů
10
Moc pěkné.. ale nepodobá se to vůbec knize ;) chybí tam ta matka nestvůr a chiméra.. to, jak Percyho kousl štír.. To, jak se Ares pral s Percym, to jak tam šli pro ten štít.. ;D Bylo toho docela dost, ale dokázali to zpracovat do pžasného filmu plného humoru a děje ;) i nějaký ten smutek by se našel :)