Komentáře a recenze 41

1 576 bodů
9
Pěkna komedie k zasmání i kluci to zahráli dobře.
petr-hnyk
1 542 bodů
6
Původní seriál jsem měl rád, pro jeho beverlyhillskou naivnost. Tento film je však úplně něco jiného. Vlastně je to spíš paradie na původní seriál - což bylo překvapení číslo 1. Překvapení číslo 2 je, že mne tento film místy velmi rozesmál. Bohužel místy tvůrci až příliš tlačí na pilu.
wiecej
1 452 bodů
7.5
Musím souhlasit s Hardym, že takový film by neměl chybět u nás v kinech. Klasické buddy movie ze školního prostředí, kde se loser stává frajerem a frajer loserem. Ústřední dvojice se dobře doplňuje a i přesto, že nejsem fanda remake, tak tenhle se myslím povedl. Zachoval si původní kostru seriálů, ale zbytek si udělal po svým, včetně skvělého Ice Cubea.
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
8
Super překvapení- uvolněný, vtipný, akční, přímočarý. Já dostal mnohem víc, než jsem čekal. Hill i Tatum zahráli naprosto v pohodě, i ostatní menší role potěšily (když se objevil Depp, tak jsem fakt nemoh). Vlastně se ani nechci rozepisovat, jen chci doporučit ke shlédnutí. 80 % Oblíbená část- "Kdo koupí chlast? ... A kde seženem drogy?"
Foltest
Foltest
1 304 bodů
8
Jen málokterá čistá komedie si zaslouží čtyři hvězdy, Jump street 21 mezi ně ale rozhodně patří. Snímek těží ze skvělého námětu, se kterým zvládá pracovat více než obstojně. Působení ústřední dvojice na škole, která ale není taková, jakou si ji pamatují, je prostě skvělé. Nejvíc mě dostaly narážky na všudypřítomné liberální ekology ovládající školu. Filmaři se stejně tak dobře vypořádali i se řádně šíleným závěrem. Filmu pak nechybí ani romantická linka, což je základ každého dobrého příběhu. Vzhledem k tomu, že jsem se u filmu opravdu upřímně smál, což se moc často nestává, patří Jump street 21 mezi snímky, které upřímně doporučuji.
Korben
Korben
965 bodů
10
Takhle vypadá správná komediální pecka! 100% a vůbec se za to nestydim!
Liki12
446 bodů
8
Tohle vlastně bylo moc fajn překvapení. Od moderní Jump street jsem čekala, že bude trochu přiblblá a naivní, ale ona si naopak pohrává s očekáváními a klišé. Stačí už příchod ústřední dvojky do školy, kdy se Jenko (Tatum), kdysi takový ten populární machírek ze střední, pěkně spálí, protože děcka už testosteronovou šikanu už tak nežerou. Naopak Smidt, kdysi looser, je tu za hvězdu. Překvapivě skvěle tu funguje buddy chemie mezi Tatumem a Hillem a jejich bromanci jsem spolkla i s navijákem (narozdíl od romance Smidta s blonďatou tuctovkou). Vůbec se nebudu zlobit za pokračování, protože takhle znovuzrozená Jump street je hodně fajn. PS: Před úžasnou poctou původnímu seriálu smekám
zrzinda2408
306 bodů
7.5
Když jsem se do toho pouštěl nečekal jsem mnoho a dostal jsem nečekaně hodně. konečně komedie, nad kterou se někdo zamyslel při psaní scénáře a nešel do tupé předem nadefinované osnovy. Jen tak dál a ať je díl od dílu lepší, protože takových komedií je velmi málo. :)
ja_majka
ja_majka
200 bodů