72%

Komentáře a recenze 36

výfuk
výfuk
2 975 bodů
6.5
V podstatě něco jako RED ve formě mladých představitelů. Film bych moc asi popsat nedokázal. Jen vím, že Cooper a Neeson mě drželi na obrazovce a vytvořili políčko akce, trochy humoru a trošku nudné jednotvárnosti.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
6
Akční film na motivy kultovního seriálu, který má navíc skvělé obsazení. Co se mohlo pokazit? Možná kdybych snímek viděl před x lety, když jsem byl ještě malý capart, uchvátil by mne mnohem víc, ale za těch několik let jsem viděl tolik šíleně akčních filmů, že A-Team působil jen jako nudné béčko. Půlku filmu jsem opravdu téměř prospal a vtip byl ve filmu povedený možná tak jeden (svahilský stěr). Film nám navíc nabídl tradiční Silvestriho motiv, jehož mutaci mám spojenou spíše s o rok mladším Kapitánem Amerikou (ten soundtrack zní fakt až moc podobně). Na harddisku mi film ležel hezky dlouho, znovu už ale na něj koukat nebudu. Když už akci, tak Mission Impossible. 60%
farb
farb
2 064 bodů
8
Dokonalej akční výplach! Chcete si oddychnout u šílený akční jízdy, u které můžete vypnout mozek, zapomenout na všechny starosti a prostě se bavit? Nenajdete lepší volbu, jelikož tahle parta spolehlivě pobaví vždycky. Chci druhej díl!
Rapaport
Rapaport
1 016 bodů
7.5
Původní seriál jsem nesledoval, ale tak nějak jsem měl povědomí o co de. Film se povedl a i neznalci seriálu se mi líbil, humorné scénky střídaly akční a já se byvil.
memphistto
499 bodů
9
S chutí se na tohle podívám znovu a znovu a budu se smát u těch stejných pasáží. všem opravdu doporučuju,protoze to stojí za to. Ať už přadstavení jednotlivých herců, kdy začátek okolo helikoptéry je fantastický. Kéž by jenom vyšla dvojka a bylo to ještě lepší a zábavnější :)
Djkoma
109 bodů
8
Akcí nabitá pocta klasickému seriálu ze zlatých 80. bez špetky kompromisu, ale s dostatkem moderních technologií (na které občas nezbylo moc peněz). A-Team je v mých očích vtipnější než většina komedií a současně akčnější než většina současných akčních filmů. Přesto...kde je chyba? V očekávání a pohledu, jakým se na film díváte. tohle je zábava, kterou nenapsal aspirant na Nobelovu cenu za literaturu a natočil milovník bláznivé akce. Carnaham chtěl a dokázal udržet vzpomínku na slavný tým v moderním pojetí, s novými zbraněmi, možnostmi a fantastickým, ještě jednou, fantastickým castingem. Tomu se nedá nic vytknout, ani z "teamu" ani z druhé strany(od Wilsona bych takovou kvalitu nečekal). Stejně jako výcviku herců, kteří vypadají jako praví vojáci včetně drobností (třeba hannibalovo držení zbraně během rutinního běhu). Scénář je jednoduchý, i když se snaží občas zbytečně komplikovat, ale vždy zůstane čas i na drobné vtípky jako je nápis lodě v závěru (odplata?;-)). Jsou tu drobnosti, jako podlaha kontejneru, přehnaný konec a pár fyzikálních zákonů, prostě drobnosti, které tu pětihvězdičkovou nonstop jízdu srážejí o stupínek níže. Vloni famózně potěšil Star trek, letos, až na pár drobností, A-Team. PS: cameo za titulky je už jen malá drobnost pro fanoušky. PPS: úvodní titulky jsou krásné po mrknutí na televizní seriály...PPPS: fakt, že jsou všechny postavy trochu "přepálenější" než jejich předlohy naprosto odpovídá celému filmu. Více zde.