Komentáře a recenze 40

Tohle se moc nepovedlo, bylo to takové utahané a nudné, místy trapné a otravné (hlavně ten kluk jakžesetojmenoval)
  • upíří holka se vizuálně povedla :)
Petrson
Petrson
4 166 bodů
4.5
Překombinované, všechna strašidla se objevila hned, vtipy se opakovaly, pokud to byly vtipy, myslím, že už nikdo neví co točit, bylo to níň než průměrné v řadě animáků. Upřímně jsem se lehce nudil, děti do pěti let ne, nad pět ano.
Žralok
Žralok
4 087 bodů
10
Na první pohled se jedná o pohádku pro děti. Ve které jsou v hlavních rolích klasické hororové postavy. Opak je pravdou. Ano cílová skupna jsou děti. Ale pro dospělé je zde připravená velká spoustá perfektních gagů. Pomrknutí které dítě nepochopí. Drákula se rozhodne postavit hotel jako místo bezpečí a odpočinku pro všechny monstra, zrůdy a příšery všeho druhu. Krom samotného vedení hotelu má spoustu potíží s výchovou dospívající dcery Mavis. Opravdové problémy ovšem nastanou když se do hotelu dostane člověk. Začíná nepřeberné množství více či méně vtipných situací. Zábava pro děti i jejich rodiče. Rozhodně by byla škoda tento film opomenout.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
8.5
Já osobně animované filmy až na vyjímky nemusím, proto to hodnotím podle toho co řekne můj bratr (10 let). Zkombinuji své pocity a přídám jeho bylo to dobrý/bylo to na prd ---> z toho vznikne mé hodnocení v %, ale jako podstatný bod animáků beru kouknout jako celá rodina, nebo nedoporučuji koukat vůbec. Proto tento komentář použiji u většiny animáků, jen u opravdových vyjímek hodím něco více obsáhlého. Souhrn: Pro děti ideální.
saboter
saboter
3 564 bodů
8
Vtipná animovaná komedie komedie se vším co byste vní chtěli pochválit také musím i český dabing v podání Petra Rychlého a Lucie Vondáčkové.
nikol125
nikol125
2 781 bodů
9.5
Skvělý animák. Mně se nejvíce líbilo jak se Drákula rozčiloval nad tím, že nedělá "blé ble blé", jak se lidé mylně domnívají. A také to jak se Mavis, i přesto, že je Drákulova dcera a řekněme, že je trochu jiná než normální lidé (i když to není skoro poznat, krom toho, že se umí změnit v netopýra) zamilovala do normálního člověka Jonathana a on ji i přesto, že je trochu jiná, dokázal mít rád a nestálo mu nic v cestě.
2 487 bodů
8
8/10