47%

Komentáře a recenze 47

Annie555
Annie555
354 bodů
4
Proč natočit špatnej film když můžeš natočit ještě horší druhý díl. Bože Bože Bože. Celej film je jenom o tom že Bella je zoufalá - to byla i v prvním díle, Kristen Stewart to hraje dokonale - jeden stejej výraz od úvodu pro titulky. Jediný co je na tom ještě dobrý je to že tam hraje Martin Sheen - i když nemůžu pochopit jak v něčem takovým mohl hrát - počkat prachy. :D
Petra8619
Petra8619
329 bodů
10
Z celé série pro mě nejnapínavější.
lenka234567
lenka234567
250 bodů
6
Tak musím uznat, že tento díl je lepší než 1. a asi nejvíc se mi v něm líbilo to o těch vlkodlacích a Taylor Lautner je prostě úžasnej a to musí většina lidí uznat........=)
Anni
240 bodů
5.5
Druhý díl Twilight ságy už mi přišel hodně překombinovaný, vizuální efekty spíše legrační, děj zbytečně komplikovaný a stopáž dlouhá. I tady se ale daly najít světlé momenty - italské lokace, odhalení vlkodlaků, Bellino adrenalinové hazardování aby spatřila Edwarda. Celkově slabší než první díl, ale za úplný brak bych film neoznačila :)
Kozetka
51 bodů
1
Přiznám se, že jsem knihu nečetla. Na pohledy ze tří stran věci, můžu chodit do manželské poradny. Přiznání skalních fanynek, že film věrohodně opisuje knihu, ve mně však zanechalo dojem, že tato část ságy je poněkud zbytečná. Děj se po hlavní lince příliš neposunul. Přibyly sice nové postavy, ale vztah ústřední milenecké dvojice je stejný jako na začátku filmu. A to velkým klišé – nemůžeme být spolu ani bez sebe. Digitální efekty vlkodlaků nejsou vůbec plynulé, dialogy převážně zbytečné (mnohdy i celé obrazy), výrazy herců jednotvárné… Tento snímek je pro mě zklamáním.
Zuzka retard
Zuzka retard
45 bodů
10
Moc se mi líbíl... ! asi první díl byl lepší, ale stejně to miluju!
akcokrul
akcokrul
40 bodů
5
V podstatě mi to přišlo jako Stmívání, akorát ve všech ohledech o něco horší. Když si vzpomenu na jedničku, vybaví se mi pár dobře nafilmovaných scén (baseball,...), kdežto Nový měsíc mi přišel zdlouhavý, bez nějakého povedeného nápadu. Vzhledem k délce filmu jsem postrádal více akce (a to jsem té akce ani moc nečekal) a trefnější soundtrack, který se u Stmívaní podle mého vyvedl. Místo pobíhaní polonahých "vlků" a řečnění o tom, kdo komu jak bude chybět, měli raději přidat na tempu. Aspoň, že Kristen nasadila opět svůj pohled a objevili se tam staří známí včetně Ashley Green, která hodně přijemně překvapila.
Twwiggy
30 bodů
10