76%

Komentáře a recenze 18

slord
slord
3 832 bodů
8
Nahliadnutie do života kontroverznej osobnosti, ktorá sa svojským spôsobom zapísala do histórie. Woody Harrelson sa hlavnej úlohy zhostil veľmi dobre a dodal jej na autentickosti. Z radu iných životopisných filmov vyčnieva vďaka svojmu hrdinovi, ktorý u človeka nemá také veľké sympatie. Miloš Forman opäť ukázal, že réžiu má v malíku a celý film fungoval veľmi dobre. 8/10
bidlobox
3 802 bodů
8
U Formanových snímků si vždycky říkám nakolik zachycují pravdu a nakolik odrážejí snahu publikum pobavit a vyvolat kontroverzi.
karlik4801
1 942 bodů
8
Aspoň jde vidět jak pan Larry Flynt bojoval za naše porno. :D Jde o takové rychlé promítnutí soukromým i veřejným životem. Woody Harrelson dokázal být tak přesvědčivý, že se dá do příběhu vžít. Larry se snaží bojovat za svůj časopis, s tím mu pomáhá jeho žena, která byla ztvárněná také mistrovsky. Od postřelení se začínal Larry měnit, ale stejně nikdy nepřestal bojovat. I přes smrt jeho ženy. Jak je to skvěle zahrané, bylo mi Larryho upřímně líto.
jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
8
Líbí se mi, jak se postupně mění nálada daného tématu a film skáče ze základu biografie, do melodramatického děje a v závěru na vás přijde s myšlenkou, paradoxem či poselstvím. Woody je zde opravdu výborný a mohu říci, že to je doposud jedna z jeho nejzajímavějších a nejlepších rolí. Pro C. Love platí, že to je její životní role a to možná i díky výhody, že nemusela dělat přetvářky na place a v podstatě hrála sama sebe. Edward už v té době úplně jinde, než většina aktérů a proto mu patří na filmu největší props. Ta finální zprava filmu je dnes velice aktuální a měl by se podobných aspektů filmu chopit nějaký další odvážný režisér, jako byl Miloš Forman.
Cortyx
1 571 bodů
10
Formanovo mistrovstvi zde taktez ukazalo sve kvality. Harrelsonova vytecna role.
marvan
marvan
616 bodů
7.5
Take off your pants. Why? Because... I've never fucked a millionaire before.
javor6
javor6
530 bodů
8
**** - Prima dílko s hlubokou českou stopou. Ovšem pro neameričana poněkud nic neříkající. Dokud člověk opravdu nebude znát příbeh Larryho Flynta, nebude jej moct dostatečně pochopit. Já jeho příběh neznám a proto jsem se musel skutečně spolehnout pouze na Miloše, Woodyho a Edwarda, aby mi jeho příběh přiblížili. A musím říct, že se jim to povedlo, což se pozná hlavně díky tomu, že já, milovník rovnoměrného stoupání napětí a pak od závěrečného finále postupného klesání do vod záverečných titulků najdu zalíbení ve filmu, který nerovnoměrně stoupá a klesá jak stav mého účtu minutu po minutě. Pan Forman nám však vždy dopředu řekl o čem chce mluvit, a proto, jak jsem už zmínil, s mírnými mezerami slouskne toto dílo i nepornografický neameričan. Dobrá práce. - maple6
Stanulda007
Stanulda007
244 bodů
8
Můj oblíbený snímek od Miloše Formana. Opět životopisné dílo, opět spokojenost. Larry Flint je opravdu obdivný chlapík a opravdu ujetý. Americký sen má různé podoby a myslím, že Larryho Flinta život stojí za to shlídnout. Zajímavosti: * Opravdový Larry Flynt se ve filmu objevil jako soudce * Závěrečná řeč Edwarda Nortona je téměr totožná s Alanem L. Isaacmanem, který Flynta ve skutečnosti obhajoval * Vila, která byla použita ve filmu je skutečnou vilou, ve které žil Larry Flynt v 80. Letech * Ve filmu několikrát zazní hudba Antonína Dvořáka z opery Rusalka (v televizi a při svatebních fotografiích). Moje hodnocení: 80%