Poslechněte si, jak mohla znít Liga spravedlnosti, kdyby pod vlivem přetáček nevypadl skladatel Šíleného Maxe

Poslechněte si, jak mohla znít Liga spravedlnosti, kdyby pod vlivem přetáček nevypadl skladatel Šíleného Maxe
Do vlaku jménem DCEU nastoupil Mužem s oceli (tam měl nicméně minimální podíl) a poté se vyřádil v bitvě Batmana se Supermanem, kde dal mimo jiné vzniknout geniálnímu hudebním motivu Wonder Woman (který dal dohromady společně s Hansem Zimmerem). Když byl u kormidla Ligy spravedlnosti ještě Zack Snyder, vybral si právě Junkieho XL jako skladatele pro film. Pak Snydera vystřídal na postu režie Joss Whedon a znamenalo to konečnou i pro Junkieho, jehož nahradil Danny Elfman.
Nic proti Elfmanovi. Je to klasik a má na svém kontě hodně dobrého. V případě Ligy spravedlnosti se ale opravdu nevytáhl. Je sice fajn, že použil motiv původního Batmana od Tima Burtona, ale jinak vytvořil naprosto zaměnitelný a většinu času zoufale nevýrazný hudební doprovod.
Nyní si díky internetu můžeme udělat alespoň okrajový obrázek o tom, jak soundtrack Junkieho vypadal - na YouTube je ústřední motiv filmu.
Jak je u Junkieho dobrým zvykem, jde o dravou a dynamickou skladbu, která je mnohem lepší, než cokoli, co je právě teď ke slyšení v kině. Což je prostě ohromná škoda. Jestli mělo DC nad marvelovkami v něčem jednoznačně navrch, byly to právě soundtracky. Škoda, že to pro Ligu už neplatí.