Nic ve zlým

65%

Komentáře a recenze 13

6
Co dělat s „odvážnou generační komedií“, jejíž zápletka už v samotném základu působí tak nepravděpodobně a z pohledu žánru šablonovitě? Nechat nahou Jennifer Lawrence svést menší bitku na pláži… Bráno s nutným odstupem, Nic ve zlým je neškodný snaživý snímek s několika dobrými postřehy o úzkostech, jež mohou vyplývat z přehnaně starostlivých rodičů, nebo obecně o nastupující vysokoškolské generaci, jejíž zájmy leží spíš na displeji než v posteli. Nakonec je fajn, že nám tvůrci necpou happyend jak z Prciček a oba sympatické protagonisty nechají smířlivě povzdechnout nad tím, že jejich rozdíly se musí respektovat, i když by se samozřejmě daly překonat. Poučení postav je správně cílené a jednoznačné (a očekávané), cesta k němu někdy vtipná, někdy lehce trapná a většinou snesitelně připitomělá. V situaci toho hňupa bych ale v 19 určitě být chtěl, morální poučení by do rána vyklidilo pozice.
9 394 bodů
6
Z netflixovské šedi převlečená romantická spotřebka, ve které se Maddie v podání Jennifer Lawrence vykoupí ze složité životní situace tak, že bude dělat asociálnímu synkovi bohatým společnici.. Námět jak z pečící formule, ve které přesně tušíte, kudy se bude vývoj ubírat. Ovšem táhne ho právě ona myšlenka, že Vám rodiče zaplatili "holčinu" na pokusy, se kterou nejen zažíváte všechna vaše poprvé a tváříte se, že to přirozeně plyne ze situace. A díky jinak obecně spíše otravné Jennifer Lawrence se na Nic ve zlém dá docela dívat, jelikož ať je panic vedle ní sebevíc marný, ona musí splnit svůj úkol a mladíka uvést do tajů dospělého a dát mu okusit, jak tajemství prvních kapek alkoholu, tak i svého těla.. A hle není to ani tak trapné, jak by se ze synopse mohlo zdát, i když zrovna moc humoru v tom taky nehledejte.. Akorát, že už zítra nevíte, v čem by se Nic ve zlým mohlo vyrovnat konkurenci.. 60%
JaraSlama
JaraSlama
2 088 bodů
6
Jennifer Lawrence nám z akčních X-menů a Hunger Games přechází do romantické komedie. Film nechce zapadat do škatulky prostých romanťáren, tudíž přichází s lepšími nápady, které nechci spoilerovat. Některé věci zde sice nefungují a tempo filmu často skáče, ale nahrazuje to dobře využitý budget se sympatickou kamerou. Ač jsem od snímku čekal minimum, dostal jsem příjemnou jednohubku s dost dobrým humorem a sympatickými herci.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
7
Příjemná žánrová komedie s výbornou Jennifer Lawrence a suplujícím Andrew Barth Feldmanem. Dialogy jsou poměrně fajn, několik gagů opravdu vtipných a scénář, který vyústí přesně tak, jak člověk očekává, ale přesto mu to díky příjemné atmosféře rád odpustím.
MCeky
MCeky
433 bodů
7
Bláznivá romantická komédia. Zábavná jednohubka na večer.
sammikk_
sammikk_
348 bodů
7
Ve svém žánru takřka špička, je to vtipný. Humor neni zaseklý tak jak už to v dnešní době bývá, a je to humor který sedne bych řekl. Jennifer je fakt dobrá a i Andrew ušel. Příběh je částmi plochý, ale má i lowkey hloubku. Je to fakt povedená komedie!
Taxxír
Taxxír
198 bodů
7
Zajímavý film/komedie o lehčí děvě, která si chtěla přivydělat nějaké ty peníze. Motiv pro výdělek zajištěn sice klišém ale alespoň tu je. Romance zajímavá a většinu času i vtipná nelze nic než doporučit.
Jakub Kryštof
Jakub Kryštof
72 bodů
7
Premiéru v kině jsem bohužel nestihl, ale ve výsledku doma pod dekou to byl lepší zážitek. Film je příjemná semiromantická komedie, která si jede v zajetých kolejích a vybočuje tak akorát, aby vás udržela u plátna nebo televize. Humor je zde často na hraně, ale mnohem častěji se drží klasiky, která už tolik let funguje. Obě hlavní postavy projdou během poměrně krátké stopáže uspokojivým vývojem a co se týče konce, tak co si budeme jinak to logicky skončit, ani nemohlo. A teď jako nic ve zlým, ale u některých scén jsem měl pocit, že si při psaní scénáristi šňupli K O K A I N. Tyhle scény, které mají nejspíš hlavně účel pobavit, vás donutí zpochybňovat vaší vlastní příčetnost. Né dobře možná trochu přeháním, ale musím přiznat, že jsem často nevěřil vlastním očím. Pokud však tyhle úlety opomenu tak je to příjemný, vtipný a tak nějak cozy, což je přesně něco co od takového filmu já osobně chci.
PatrYk
PatrYk
45 bodů
7
Místy film působí trapně. Jennifer je ale super herečka a do role byla obsazena skvěle. Zápletka nebyla nějak složitá a hned od začátku bylo jasné, o čem film bude, jak bude probíhat a jak skončí. V celku se jedná o fajn komedii na kterou se rád podívám znovu, až nebudu mít co dělat.