59%

Komentáře a recenze 31

p.a.douch
p.a.douch
8 400 bodů
4
Těšil jsem se a chtěl být hodný, protože trailer vypadal suprově. No o to větší bylo zklamání. Všichni tam byli jednobarevní a vybledlí. U nikoho jsem neviděl něco co by mě zaujalo a proč by mi měl být sympatický. Hrdinové mě vůbec nezaujali, spíš mně připadali jako banda trotlů.  Záporáci byli záporní, ale co z toho, když působili jako nějaká karikatura. Začal jsem si více vážit obou Shazamů, Black Adama a Flashe. No nikoho to rozhodně nezabije a pokud máte HBO je možnost zrychlení obrazu. Doopravdy nechápu, že nějaký člověk u WB očekával zisk. Zřejmě tam není nikdo soudný. A přitom Blue Beetle rozhodně není nezajímavá postava, škoda.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 433 bodů
5
Trochu se divím, že to nenatočili ve španělštině rovnou, dávalo by to asi větší smysl. Vtipy s babičkou mi zas tak vtipné nepřišly.
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
6
Blue Beetle je fajn oddychovka ktorá nie je preplnená rôznymi efektmi, šialenou akciou a bitkami ktoré sú znova preplnené rôznymi efektmi a šialenou akciou. Spolieha sa tu hlavne na sympatického hlavného hrdinu a jeho rodinu. (To sa rýmovalo.) Čakajte príjemnú zmenu čo sa týka CGI, akcie a hĺbky postáv. Film je vtipný a smutný zároveň, a to sa mi páči pretože je vidieť že režisér si dal záležať na postavách, a príbehu, a nesnažil sa vytvoriť super akčný film, vytvoril len v pohode superhrdinský origin. HODNOTENIE: 6/10
JaraSlama
JaraSlama
2 089 bodů
4
Blue Beetle je další dílo z řady DC filmů, které působí dost prázdně. Šablonovité zápletky a klasické stereotypy se objeví napříč celou dvouhodinovou stopáží. CGI nevypadá tak hnusně jako ve traileru a hlavní hrdina, kterého můžeme znát ze seriálu Cobra Kai, je celkem sympatický. Bohužel totéž se nedá říct o zbytku castu. Celkově modrý hrdina nemá co nového do tohoto světa nabídnout a zůstává vám příběh, který působí jako kombinace Ms Marvel a Iron Mana.
naineko
naineko
1 552 bodů
6
Jako bylo to zábavné, vtipné, místy i dojemné. Nicméně proč to vzniklo, jaký byl účel, bylo tam vůbec něco nového?
HNTR
HNTR
1 043 bodů
5
Blue Beetle nedělá v zásadě nic špatně, co je horší, tak nedělá zasádně nic dobrě. Film jede na typické notě a z každého superhrdinského filmu si bere doušek. Hlavní hrdina je jednoduchý a sympatický. Zápletka s rodinou, která má být tím hlavním smyslem filmu někdy všechno tak trapně podkopová. Občas se povede fajn vtípek a někdy je to fakt hodně trapný. Celý příběh působí přímočaře, nezahrnuje příběhové zvraty a působí až sterilně. Záporák není nic o čem by se dalo extra mluvit. Standartní ničema, kterej se vám nijak zásadně nezarije do paměti. Akce je klasická nijak obohacená o zajímavé úhly kamery nebo zásadní efekty. Cgi působí dobře, dotaženě dokonce narozdíl od ehm propadáku s názvem The Flash. V zásadě mě asi nic netáhne k tomu vidět film znovu a úplně nevím, jestli je tohle ta cesta kterou se nové DC mělo vydat a odstartovat zrovna tímto hrdinou s nízkým rozpočtem.
Pavliss
Pavliss
841 bodů
4
Žánry: akční film, speculative/fantastic fiction film, dobrodružný film, superhrdinský film, | Předloha: Blue Beetle, | Scénář: Gareth Dunnet-Alcocer, | Režie: Angel Manuel Soto, | Hlavní role: Xolo Maridueña, Susan Sarandonová
Raoul Trujillo, Damián Alcázar, Bruna Marquezineová, | Hudba: The Haxan Cloak, | Kamera: Paweł Pogorzelski, | Kostýmy: Mayes C. Rubeo, | Střih: Craig Alpert, | Prémiera: 16. srpna 2023 (Francie), 17. srpna 2023 (Maďarsko), 18. srpna 2023 (USA), | Produkční společnosti: DC Entertainment, The Safran Company, Warner Bros., | Distribuce: Warner Bros., InterCom, Warner Bros. France, | Rozpočet: 104 mil. $, | Tržby: 128,0 mil. $[1], | Děj: Když si Skarabeus vybere Jaimeho za svého symbiotického hostitele, je obdařen neuvěřitelným brněním schopným mimořádných a nepředvídatelných schopností, které navždy změní jeho osud, když se stane superhrdinou Blue Beetlem.
Ricmont
Ricmont
821 bodů
5
Blue Beetle je film který musí trpět rozdvojením osobnosti. Jinak si to neumím vysvětlit. První polovinu jsem doslova trpěl. Rodina Reyes je totiž tak otravná až to není hezký a každou scénu s nimi jsem trpěl. Jediný světlý bod byl otec hrdiny. Xolo tady byl úplně ztracen a nevěřil jsem, že je to ten samý člověk co tak skvěle hraje v Cobra kai. Kdyby ten ten film byl celou dobu takový tak dávám tak 2/10 (1 hvězdu). Jenže pak přišla druhá polovina a jako by se všichni vyměnili a film začal vypadat dobře. Jasně pořád jsem dostával podprůměrné GCI a průměrné herecké výkony. Ovšem oproti první polovině to byla změna aspoň částečně k lepšímu. Ovšem film je tak dobrý jako je jeho hrdina a záporák. A tady přichází ten největší kámen úrazu. Zaporačka je zlá protože je zaporačka a to je vše. A Xolo jako titulní hrdina prostě nemá na to aby utáhl na svých bedrech celý velký projekt. Do Cobra kai či do Netflix filmů to možná stačí. Ale na velké plátno. Na to rozhodně ne.
Olirecenzius
Olirecenzius
372 bodů
4
Blue Beetle, až moc přeboostěný divnými věcmi, které tak nějak, alespoň mě, nezapadali do děje.
Jak já vždy rád píšu v recenzích: mám DC rád a líbí se mi, že se snaží být lepší a lepší. A při některých filmech (seriálech) tu snahu lze vidět, někdo už ale moc napodobují Marvel, který teď čelí ještě větší kritice.
DC postavy jsou zajímavé a spousty lidí si je oblíbilo z komiksů, bohužel když pak jejich oblíbená komiksová postava přistane na plátno v kině není to vždy ve zpracování, které by rádi viděli. Já sice neznám pravou komiksovou podstatu Blue Beetla, ale jsem si jist, že se komiksem inspirovali jen namátkou, což je škoda! Já se proto ptám, proč si tolik musí domýšlet různý hovadiny, když se prostě můžou inspirovat komiksem, na který mají práva (doufám).
Můžu tady zase mluvit o né tak dobrých CGI efektech a hájit DC, že vše není o CGI, ale tady stál za prd i děj. Samozřejmě né vše CGI je špatné, spíše je prostě na nižší úrovni. Ono je to tím, že DC nemá tak vysoké rozpočty na “boční filmy” jako Marvel. Nechci sice porovnávat DC a Marvel, protože si myslím, že momentálně jsou obě společnosti ve svých problémech.
Tak nějak aj cítím, že tenhle film DC nebralo jako něco, co by je mohlo vytáhnout výše, což je škoda, protože zrovna u nich si myslím, že by měli každý film brát jako cennost, protože to není za krátkou dobu první film, který skončil takhle tragicky jak finančně, tak z hlediska kinematografie.
Nasaďte tak na svoje filmy někoho, kdo bude ochoten přetvořit (né okopírovat) komiks nebo komiks nechat a vytvořit vlastní “normální”, plnohodnotnou zápletku a děj (viz. James Wan, na jehož dvojku Aquamana DC teď sází). Blue Beetle je pro mě dejavu na Flashe.
  • DC
  • CGI (někdy)
  • Nevyužití předlohy (komiks)