Recenze: Blue Beetle

70%

Hodně odlehčený komiksový film s rodinným antikapitalistickým poselstvím. Po vší temnotě ze stáje DC Comics a Warner Bros. je tohle první feel good movie.

p.a.douch
p.a.douch
8 378 bodů
4
Těšil jsem se a chtěl být hodný, protože trailer vypadal suprově. No o to větší bylo zklamání. Všichni tam byli jednobarevní a vybledlí. U nikoho jsem neviděl něco co by mě zaujalo a proč by mi měl být sympatický. Hrdinové mě vůbec nezaujali, spíš mně připadali jako banda trotlů.  Záporáci byli záporní, ale co z toho, když působili jako nějaká karikatura. Začal jsem si více vážit obou Shazamů, Black Adama a Flashe. No nikoho to rozhodně nezabije a pokud máte HBO je možnost zrychlení obrazu. Doopravdy nechápu, že nějaký člověk u WB očekával zisk. Zřejmě tam není nikdo soudný. A přitom Blue Beetle rozhodně není nezajímavá postava, škoda.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 409 bodů
5
Trochu se divím, že to nenatočili ve španělštině rovnou, dávalo by to asi větší smysl. Vtipy s babičkou mi zas tak vtipné nepřišly.
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
6
Blue Beetle je fajn oddychovka ktorá nie je preplnená rôznymi efektmi, šialenou akciou a bitkami ktoré sú znova preplnené rôznymi efektmi a šialenou akciou. Spolieha sa tu hlavne na sympatického hlavného hrdinu a jeho rodinu. (To sa rýmovalo.) Čakajte príjemnú zmenu čo sa týka CGI, akcie a hĺbky postáv. Film je vtipný a smutný zároveň, a to sa mi páči pretože je vidieť že režisér si dal záležať na postavách, a príbehu, a nesnažil sa vytvoriť super akčný film, vytvoril len v pohode superhrdinský origin. HODNOTENIE: 6/10

Dodatečné informace

Původní název:
Blue Beetle (více)