Poslední ostří hoši

64%

Komentáře a recenze 5

30 291 bodů
7
Charlton Heston a James Coburn to je dobrá dvojice do westernu. Snímek je to z novější doby s klasickým tématem. Dobro a zlo, pomsta.. pěkné herecké výkony, kostýmy i lokace, western je to ale dlouhou dobu stopařský a akce na konci také není nic extra. Váhal jsem mezi 60% a 70%.
28 483 bodů
10
Zdařilý drsný westernový snímek, který se nezadá přímo s akčním filmem. Námět sice není nijak překvapující, ale svým pojetím zcela stačí na dokonalý filmový zážitek. Trestanci na útěku s touhou se pomstít šerifovi, který je ovšem stíhá. Přestřelky reálné, herecké výkony uvěřitelné. Vyprávění příběhu jede jako vlak bez zastavení, a tak divák, ponořený do děje, nemá ani čas se rozhodnout, komu má vlastně fandit. Uprchlému pomstychtivému trestanci, a nebo šerifovi? Klasika, u které by byla škoda, kdyby byla zapomenuta.
8 695 bodů
1
Prvních 15-20 minut mě docela zaujalo, ale pak to začala být poměrně mdlá naháněčka, která paradoxně stála na místě - hlavně pocitově a tematicky. Nebyla totiž dost tematicky hutná, chytrá, vizuálně půvabná ani dynamická. Postavy se k ničemu nevyvinuly - jsou stále stejné, což by tolik nevadilo, kdyby ve své poloze byly výraznější, zábavnější nebo zajímavější. Nakonec mi tedy bylo úplně jedno, jak to celé dopadne.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 027 bodů
9
Velmi dobrý western, který mě zaujal jak příběhem, hudbou (stejný hudební motiv byl použit ve filmu 100 pušek), tak hereckými výkony. Drsný westernový "vyvražďovák" dalo by se říci. Andrew V. McLaglen, jeden z předních westernových tvůrců, zde skutečně prokázal své kvality. Přestřelky jsou hodně uvěřitelné. Do hlavních rolí obsadil dva hollywoodské nestory - Charltona Hestona coby ochránce zákona Samuela Burgadea a Jamese Coburna coby chladnokrevného zabijáka Prova. Skvělý kousek. Ani chvíli jsem se nenudila. A to zpomalení v jedné dramatické situaci bylo více než zajímavé. S tím jsem se ještě u žádného westernu nesetkala. Jen mě zaujalo, proč je ten komentář o filmu tady ve slovenštině. Nemám vůbec nic proti slovenštině, ale jsme v České republice! Slováci už mají dávno vlastní stát!