CZ tržby: Mimoni pokořeni animákem V hlavě

CZ tržby: Mimoni pokořeni animákem V hlavě
V hlavě
Čtyřikrát po sobě držela parta žlutých Mimoňů prvenství v rámci tržeb a návštěvnosti tuzemských kin. Popáté ale narazila na pětici dalších svérázných postaviček, které ve filmu V hlavě představují lidské emoce. Disney/Pixar natočil po několika rocích tápání originální, vtipnou a zadumanou podívanou pro celou rodinu. Po recenzentech (89 procent!) to dokazuje též zájem diváků. Na snímek V hlavě přišlo o premiérovém víkendu do 63 kin 39.060 fanoušků animované tvorby. V pokladnách nechali 5.39 milionů korun. K úspěchu Mimoňů (145 kin, 219.233 diváků, 30 milionů korun) o premiérovém víkendu to má ale samozřejmě hodně daleko. Žluťásci šly ale do kin spolu s koncem školního roku, řada dětí ještě nebyla na prázdninách.
Mimoni
Mimoni se poprvé musí spokojit s druhým místem. O pátém víkendu od nasazení do kin na ně vyrazilo 25.982 diváků, kteří za lístky utratili 3.6 milionu korun. Dlouhodobá čísla žluťásků jsou v rámci léta nicméně velmi působivá - brzy pokoří hranici 600 tisíc diváků, tržby překročili 83 milionů korun. Tak schválně, kdo si to s Mimoni letos rozdá o primát...
Na třetí příčce se usídlil komiksový Ant-Man. Komediálně laděná marvelovka je v českých kinech druhý víkend. Aktuálně na film přišlo 17.577 diváků, kteří v pokladnách kin nechali 2.6 milionu korun. Kvalit ani komerčního úspěchu známějších děl impéria pavouček nedosáhne. Upřímně, dalo se to čekat.
Cara Delevingne, Nat Wolff
Celkem do 81 kin (což je nejvyšší počet o tomto víkendu) byla vyslána teenagerská romantická road movie Papírová města (2015). Distributor snímek propagoval jako další filmovou adaptaci autora knižní předlohy snímku Hvězdy nám nepřály (2014). A stačilo to jen na 10.867 návštěvníků, respektive 1.35 milionu korun na tržbách.
Domácí péče
Domácí péče
Z českých filmů se do Top 20 žebříčku tržeb dostala na osmém místě pozitivně hodnocení Domácí péče (7.995 diváků, 1 milion korun), na jedenáctém místě novinka Heleny Třeštíkové Mallory (1.441 diváků, 163 tisíc korun) a pohádka Sedmero krkavců (2015). Ta skončila na třináctém místě a za víkend ji zhlédlo 1.215 diváků, kteří za vstupenky zaplatili 117 tisíc korun. Povedený výpravný film vidělo za necelých osm týdnů od nasazení do kin pouhých 59.565 diváků. Tržby dosáhly 6.6 milionů korun. Tady se recenzenti a návštěvníci kin vůbec, ale vůbec nesetkali. Škoda a poměrně velké producentské zklamání.
Aktuální žebříček tržeb a návštěvnosti tuzemských kin najdete ZDE.