William Atherton

6.6

Články 3

Noví Krotitelé duchů se zasekli v minulosti. Legendární značka neví, jakým směrem se vydat
Recenze11. 4. 2024

První Krotitelé duchů (Ghostbusters) letos oslaví 40 let od premiéry. I když v roce 1984 vznikla jedna z nejslavnějších komediálních značek plná slavných herců, ikonických postav a nezapomenutelných příšerek, následné díly sílu franšízy spíše oslabovaly a žádný z nich se nedokázal lehkosti a výjimečnosti prvního dílu byť jen přiblížit. Nejnovější příspěvek do série, Krotitelé duchů: Říše ledu (Ghostbusters: Frozen Empire), to bohužel nejen potvrzuje, ale navíc ukazuje, že z hlediska nápadů, humoru či snahy zkusit něco nového se známá franšíza až bolestivě zasekla v minulosti.

Krotitelé duchů jsou zpátky! Nový trailer ukazuje velkolepou akci i staré hrdiny
Filmy30. 1. 2024

Reboot legendární značky Krotitelé duchů s podtitulem Odkaz (Ghostbusters: Afterlife) zaznamenal před třemi lety i přes pandemii koronaviru solidní úspěch a potěšil zejména fanoušky prvního dílu. A tak se letos populární série vrací do New Yorku a ve filmu Krotitelé duchů: Říše ledu (Ghostbusters: Frozen Empire) už definitivně spojí nové a staré hrdiny v epickém trikovém dobrodružství.

Krotitelé duchů mají napilno. První trailer odhaluje třetí pokračování legendárního filmu
Filmy8. 11. 2023

Jsou série, které snad nepřestanou být populární ani tehdy, když jim Hollywood skoro fatálně ublíží. Krotitele duchů si všichni zamilovali v osmdesátkách díky dvěma kultovním snímkům Ivana Reitmana, ale na ženskou verzi z roku 2016 by většina lidí nejraději zapomněla. Před dvěma lety ovšem dorazil povedený a oficiální třetí díl v režii Ivanova syna Jasona Reitmana s názvem Krotitelé duchů: Odkaz. Ten se nyní dočkal přímého pokračování s původním názvem Ghostbusters: Frozen Empire a úvodní trailer slibuje další sympatickou dávku nostalgie.