81%

Komentáře a recenze 37

Meky
Meky
1 419 bodů
6.5
Co se vleče, neuteče. U Elvise to platí dvojnásob. První dvě třetiny filmu brutálně nezáživné, nezajímavé, zbytečné. Spoustu barevné omáčky, která kdyby se jen tak spláchla do záchodu, tak se divák nají úplně stejně. Baze mám rád, ale svůj stín z Moulin Rouge! už asi nikdy nepřekoná. Za zdařilý casting načančaného Butlera a nechutného Hankse palec nahoru, stejně tak za poslední třetinu filmu. Rozhodně je to ale pocta Elvisovi - slavíkovi, co nemůže nikam usednout, ač paradoxně vlastně nikdy nevyletěl z hnízda.
Steven47
Steven47
1 361 bodů
8
S Elvisem mám v zásadě jediný problém. Ačkoliv je film jedna velká jízda, tak mi především v první půlce přehnaná stylizace a šílené tempo moc nesedly, protože jsem v tom spěchu nestíhal hlouběji proniknout do děje. Naproti tomu druhá půlka, za jejíž vrchol považuju první koncert v Las Vegas, je naprosto parádní. Dovedl bych si představit kratší stopáž především v první části. Jinak ale nemám vlastně co vytknout – teda až na občasné rapové úlety, které se naštěstí časem vypařily. Austin Butler předvádí neuvěřitelný výkon, jak pohyby, tak hlasem a jak na pódiu, tak mimo něj. S klidem si ho dovedu představit za pár měsíců se zlatou soškou v ruce. Velmi zdatně mu sekunduje Tom Hanks, který perfektně zahrál mazaného parchanta Parkera. Větší detaily Elvisova života jsem neznal, takže pro mě byl velkým tahákem i samotný příběh. Dalším důležitým prvkem filmu jsou koncerty, které mají neskutečnou atmosféru, čemuž pomáhá i nápaditá práce s kamerou a střihem. A k tomu si přidejte kvalitu hudby jako takové. Celkově je Elvis velkou poctou skvělému zpěvákovi, u které fakt můžu vyčíst pouze tu nesourodost první a druhé půlky. 8/10
Vidly10
Vidly10
996 bodů
10
Elvis je jedním z nejlepších životopisných filmů posledních let. Austin Butler sedí do role Krále dokonale a jeho agent plukovník Tom Hanks ho výborně doplňuje. Luhrmann skvěle převedl hudební styl Elvise do filmu, kdy vás po většinu času nutí se hýbat, tančit, zpívat a žít… stejně jako Presleyho hudba. Typická režie, kterou jsme mohli vidět i v předchozích Luhrmannových filmech, podává silný příběh o nepřijetí a přetrvávající diskriminaci, díky které se persona hudební legendy dostávala do povědomí široké veřejnosti. Nic zde není na sílu a vše má svůj účel. Možná to začne lehce skřípat v druhé polovině, ale ani to mě neodradí napálit 5*. 9/10
cirkusačka
cirkusačka
388 bodů
8
Obávala jsem se, zda tvurci dokáží Elvise ztvárnit takového, jaký byl a musím uznat, že se jim to povedlo. Film mne zaujal i lidsky a ocenuji výkony hlavního představitele, protože je vždy velmi těžké naučit se grify grimasy a pohyby reálné osobnosti, kterou herec ztvárňuje Film rozhodně doporučuji
Olirecenzius
Olirecenzius
367 bodů
9
Elvis konečně jsem se dostal k tomu, abych napsal tuhle recenzi. Takhle já jsem jí už jednou napsal (ale nevydal) a nakonec ji smazal. Elvis je určitě vše co měl být a tahle recenze nebude dostatečná k tomuto filmu, a já to vím, ale na jednu stranu film jsem sice viděl, ale ne v nijak klidném a dynamickém prostředí v jakém bych chtěl. Takže se na film určitě podívam ještě jednou. A teď k recenzi: na jednu stranu se mi zdá né tak doceněný, zdá se mi, že je míň doceňovaný než Bohemian Rhapsody, což byl fakt velkolepý film,ze kterého šel respekt, a ne že bych to necítil u Elvise, ale cítím to míň jak u sebe tak z sociálního hlediska. A myslím že se dost přiblížil k Bohemian Rhapsody možná i dorovnal to už je pak na každém jak to vidí. Já tady ty film, který zkráceně vypráví příběhy legend hudby mám fakt rád a v poslední době se to fakt rozběhlo: Bohemian Rhapsody, The Beatles: Get back (to jsem ještě neviděl), Blondýnka, připravující se dokument o Michaelu Jacksonovi a Elvis, myslím že je to super ukazovat příběhy velikánů na filmových plátnech a jsem dost smutný a lituji toho, že jsem na Elvise nešel do kina protože jsem si asi nechal utéct ten prožitek, tu atmosféru, husí kůži, kterou tenhle film umí udělat a čím je naplněn. A chválu si zaslouží jak scénárista, tak kameraman, stejně tak střihač, herci úžasný Austin Butler, který to v kůži Elvise vynikajícně rozjel a sedlo mu to a určitě to nebyl jeho poslední velký filmový projekt. Samozřejmě má Elvis i své stinné stránky, které vám odborníci na Elvise Presleyho rádi potvrdí. Já si to ale užil (mohl jsem si to užít víc, budu na to muset kouknout znovu, ale i v rušivém prostředí to jde docela dobře shlédnout).
ballvyr
ballvyr
159 bodů
7
přiběh celkem pritazeny za vlasy ale je zo vypravěné z pohledu lhare kapitana
kajuss
146 bodů
9
Hanks a Butler jednoznačně splnili očekávaní diváků, a to hlavně z hlediska skvostně podaného hereckého výkonu, který doplnil do detailů zahraný vztah mezi Elvisem a Parkerem. Styl kamery, jakým byl tento film natočen, mi v některých situacích připomíná snímek Grandhotel Budapešť (výraznost barev, extravagance, oddálený pohled,...). Kostýmy vystihují styl, kterým se sám Elvis oblékal, což je jeden z pozitivních faktorů tohoto filmu. Díky 7 nominacím na Oscara se film, přestože nevyhrál ani jednoho, zdá už od prvního pohledu kvalitním snímkem, který je obsazen hrstkou průměrných umělců a výbornými herci (Tom Hanks a Austin Butler). Film je za mě jedním z top biografických děl minimálně za posledních 25 let.
abduh
110 bodů
9
Hezký životopisný film
Kebabkony
Kebabkony
106 bodů
8
Nejúspěšnější hudební sólový umělec všech dob, taktéž nazýván král rock ´n rollu se konečně dočkal kvalitního filmu, který je plný emocí, lásky, beznaděje a slávy. V rámci 160 minut tak film vypráví o poměrech v americké společnosti v 50-70 letech. Při každé příležitosti režisér používá archivní záběry, která dodávají svěžest a pohled na dobovou a moderní muziku. Což se mi upřímně nelíbilo, protože slyšet nějaký rap nebo dokonce eminema v tomto filmu, to se prostě nehodilo. Tom Hanks si zde na jedničku střihl roli záporáka Toma Parkera, který dělal Elvisovi manažera ovšem pěkně vychcaného a manipulativního. Skoro jsem Hankse ani nepoznal, protože maskéři odvedli sakra dobrou práci. A jaký je vůbec samotný Elvis Presley v podání né tak úplně známého herce Austina Butlera. Jedním slovem dechberoucí. Potom co jsem viděl ostatní kandidáty, mezi kterými byl Harry Styles nebo třeba Aaron Taylor - Johnson, tak Austin byla jasná trefa do černého a už teď doufám, že herec bude nominován na oscara, protože to co předvedl bylo neuvěřitelný a více dřiny v jednom filmu jsem nikdy neviděl a musel do toho dát všechno. Občas se mi stávalo, že jsem si nebyl jistý, jestli koukám na pravého Elvise nebo na herce. Každý pohyb i zpěv byl dokonale napodoben a fakt tleskám ještě jednou za to co tento poměrně mladý herec dokázal. Přesto, že můj hlavní music taste je heavy metal, tak tohoto umělce poslouchám už asi 4 roky a pořád mě nepřestává udivovat a bavit. To byl taky ten důvod proč mi při sledování ukápla slzička, ale to už u těchto filmů bývá. Tento pocit jsem třeba u Bohemian rhapsody nezažil, a to i přesto, že se jednalo o kvalitní počin, který bohužel si hodně věcí poupravil a nepůsobil pro mě tak smutným dojmem. Jediný mínus, co film má je občas nepřehlednost střihu a přechod do jiných lokací.
TadeášzČeska
TadeášzČeska
93 bodů
8
Elvis je dobrý film který mě mohl ukázat život Elvise a mě to dost bavilo, Austin Butler si kradl každou scénu jenom pro sebe a zpracování filmu bylo krásné. Jenom škoda že ve filmu nebylo vzniknutí Nejznámějších Elvisových skladeb. Elvis byl nejlepší hudební sólový umělec všech dob. Krásných 8,5/10