Komentáře a recenze 33

7
Prostá událost, místy zábavná, místy opakující se, místy nudná, ale vlastně to docela ušlo. Na nudný večer mi to přijde fajn. 6.5/10
Jonák
Jonák
1 689 bodů
9
Fajn film, který si užijete. Absurdní humor, který celý film doprovází mám velmi rád a už jen proto jsem si jej velmi užíval. Originální a vlastně i nepředvídaletný děj je super. Herci - herecké výkony též velmi dobré, osobně filmu nemám co vytknout. Snad jen trochu slabší konec filmu, jinak se mi film po celé délce jeho stopáže líbil.
Bordoshut
1 647 bodů
6
Recenze na český film Mimořádná událost: Film sází z 99 % na humor a různé vtipné scénky, některé tam jsou vyloženě jen pro to, aby byly vtipné, bez toho že by jakkoli posouvaly děj. Proto je váš divácký zážitek fatálně ovlivněn (a možná i poznamenám) tím, jestli s tvůrci sdílíte společný smysl pro humor, což zase souvisí s tím, kolik vám je let. Podle mě ideální věk pro to, abyste si film užili, je někde mezi 30 a 60 lety. Jestli máte rádi pubertální humor, zajděte radši na Spider-Mana. Tomuhle věkovému rozsahu taky odpovídali diváci, co byli v sálu se mnou, a že se chechtali. Zajímavé bylo, že v různé chvíle se smích ozýval z různých míst, takže si na tom asi každý najde to své. Já nicméně do hodnocení počítám i to, že všechny postavy byly vysoce stereotypní, až za hranicí únosnosti, lezlo mi to na nervy. V závěru Mimořádná událost vyznívá bohužel velmi nicotně, nikoli mimořádně. Celou dobu se schylovalo k domnělému střetu s teroristy, způsob, jakým to tvůrci vyřešili, zamrzí – ačkoliv chápu, že to byla jakási součást humoru. 60 %
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
10
Po skvělé české komedii (jo, tohle spojení se jen tak nevidí) Vlastníci přišel režisér Havelka s filmem na podobném rázu. Stejně jako Vlastníci se i Mimořádná událost odehrává z velké části v jedné místnosti, tentokráte v motoráčku, který se během cesty porouchá. Strojvedoucí vystoupí, avšak netuší, že se vlak sám rozjede. A to bez něj. Cestující, kteří jsou každý sám za sebe originál a svébytná osobnost, se postupně dozví, v jaké prekérní situaci jsou. Přežijí nebo si nějak poradí? U českých filmů často trpí scénář a téma samotného filmu, ale Mimořádná událost exceluje snad ve všem. Vážně skvělá, zábavná nevšední podívaná. Je to na Netflixu, tak na chvíli vypněte toho Jeff Dahmera a dejte si radši něco kvalitního. Třeba Mimořádnou událost. Stojí za to.
Enon
Enon
1 096 bodů
8
Příjemné překvapení. Na to, že se jedná o českou komedii tak je to opravdu dost povedené. Je to sice absurdní, ale tím dobrým způsobem. Všichni herci byli dost vtipní a zábavní. Takže ano, líbilo se mi to. Víc takovýchto komedií. 70%
BUtLA
368 bodů
4
Je to hrozně zajímavý, jak tenhle film nefunguje. Snaží se to být nějaký Kameňák pro "lepší lidi", ale ze všech vtipů a gagů funguje tak každý pátý. Moc tomu nepomáhá střih, který mě trochu mátl. Což je paradoxní na to, jak líně a jedoduše celý film působí. Přepálená stopáž a hrozně divný tempo.
Chipy
Chipy
169 bodů
5
Pokus o zopakování milého překvapení v podobě Vlastníků. Tvůrci si vzali inspiraci z reálného života a napasovali na to hromadu přehnaných situací a zábavných interakcí. Z malé místosti pro schůze vlastníků se přesunuli opět do stísněného prostoru vagonu. Kdyby zůstalo pouze u toho, tak by možná i film fungoval, neboť sledovat panikařící cestující je zábavné a udrží vaší pozornost, mnohem líp. Tentokrát jsou ale bohužel přidány i jiné vedlejší linky, které se snaží vtipně kritizovat aktuální politiku a sociální situaci. Ty ovšem tahají za opravdu krátký konec a pouze film zbytečně prodlužují.
  • Postavy, humor
  • vedlejsí dějové linky
abduh
110 bodů
10
Úžasný nízkonákladový film. Nevyšla jsem ze smíchu. Absurdní avšak dokonale vtipný počin.
  • oblíbení herci
  • vtipné
Katie Hammrlová
Katie Hammrlová
60 bodů
1
Mimořádná blbost. Vtipy se mi vůbec nelíbily a jedna kulisa vlaku tomu nepřidala.
Josefína
44 bodů
2
Mimořádně hloupá událost. Režisér a scénárista učinili trapný pokus o jakousi kriticko humornou (asi chtěli satiru, ale na tu je třeba více intelektu) alegorii české společnosti. Nebudu se rozepisovat, kritika to řekla za mě, ale přehlídka lidských karikatur, které trousí nejapné hlášky od samého začátku (do konce jsem nevydržela) je skutečně k nepřežití. Zdá se, že humor a skutečně chytrá satira je žánr,na který prostě dnešní tvůrci nemají. Ano, ke Kalamitě má tento "český bizár" fakt víc než daleko. Vlastně to svým nenáročným až hloupým humorem působí jako film středoškoláků nebo dokonce záklaďáků.