70%

Komentáře a recenze 17

Ricmont
Ricmont
821 bodů
7
Černý telefon je rozhodně zajímavý horor. A za mě by bylo fajn kdyby se takových točilo víc. Pokud je něco co tu stojí za pochvalu je to budování příběhu. Černý telefon jsou vlastně takové puzzle. Během sledování dostáváme několik kousků skládačky a na konci se vše složí dohromady. Musím se ale přiznat že jsem byl někdy dost zmaten a to hlavně ve finále které mi zamotalo docela hlavu. Protože jsem si myslel že jsem už přišel na to co se děje. Ale nakonec to bylo trochu jinak. Co je za mě škoda je že se víc nepracovalo se zápornou postavou. Ethan Hawk je v této roli fajn ale za celou dobu se nedovíme proč děti unáší. Jediné co se dozvíme je že chce s nimi hrát hru. Ale ani to není nijak zvlášť vysvětlené. I tak se jedná o zajímavý snímek který mě mile překvapil.
divad
divad
631 bodů
7
Povedený Horovy film, který přináší zajímavý příběh i přes nepříliš originální zápletku.
  • Kamera
  • Herci
Bibly_km7
Bibly_km7
489 bodů
7
Veľmi podarený THRILLER, čo je žáner, ktorý vystihuje tento „horror“, natočený podľa poviedky Joea Hilla, syna legendárneho Stephena Kinga. Áno snímok má dobrú atmosféru, ale na hororový žáner to nestačí. Za mňa výborný koncept s telefónom. Film mal zopár momentov, ktoré mi prišli trošku nedomyslené alebo zbytočné (detektívovia, schopnosti Gwen). Nekazilo to však celkový zážitok. Sklamanie prišlo skôr po konci filmu, pretože divák nedostane žiadne odpovede na otázky, ktoré si určite asi každý sledujúci položí. Zabiják Ethana Hawkea je zahraný výborne, aj keď má celú dobu zakrytú tvar. opäť ale sledujúci nedostáva žiadny backstory, čo mňa osobne zamrzelo. V celku ale veľmi vydarené a bol som s filmom spokojný.
  • Atmosféra
  • Vrah Ethana Hawkea
  • „Koncept telefónu“
  • Chýbajú odpovede na otázky, backstory záporáka
  • Občasné zbytočnosti
Moravák
340 bodů
7
Příjemné překvapení. Čekal jsem průměr a tohle je lehce nad. Lekačky jsou, ale jinak než byste čekali, záporák je uvěřitelný a finále správně poskládané.
pavel paleček
pavel paleček
233 bodů
6
Dobrý duchařský thriller je vždy pokoukání.Tento má k tomu velmi dobře nakročeno, bohužel budovaná atmosféra brzdí nedostatky (nesmysly) ve scénáři. Na pořádnou pecku si budu muset v kině počkat. Za mě osobně lepší průměr:60%
david141474
200 bodů
10
Tenhle film mě solidně překvapil, šel jsem na ten film jen kvůli tomu, že je to prostě horor a protože je to do 15 nepřístupný a mě je dnes 15 takže jsem toho využil a zašel jsem si na Černý Telefon. Musím říct, že je to opravdu dobře natočený. Má to dobrý scénář, který se u hororů moc často nevidí a toho si cením. Děj je taky skvělej. Vlastně jde o to že jednoho kluka vezme do zajetí jeden masovej vrah a dál Vám neřeknu ani slovo, protože spoilery. Záporák není tak děsivej, jenom na konci udělá něco co překvapí! Policisté jsou úplně blbý v tomhle filmu, ale nemůže být každá postava dokonalá. Prostě a jednoduše tento film ke velký překvapení a já jsem rád, že jsem na tento film mohl jít. Doporučuju lidem, kteří mají rádi přízemnější horory, kde se postupně buduje napětí a není tam tolik krve. Sice to nebylo nejděsivější, ale je to dobrej horor. 10/10 velký překvapení!