71%

Komentáře a recenze 26

jqkvbs
jqkvbs
323 bodů
8
7/10 Sonic jednička pro mě osobně byl příjemné překvapení a teď po druhém dílu jsem velice rád že mohu říct že to první díl vůbec neurazilo a naopak šlo krásným příkladem jak by měla pokračování vypadat. Kamera a vzhled celkově měli obrovský glow up a fakt jsem si je užíval. Ať už spousty nových lokací tak scény z akčních částí co byli jako vytržené z komiksových filmů. Akce jako samotná na mě sice možná působila o píď nudnější, ale na druhou stranu byla mnohem více velkolepější a zábavnější. Věc kterou jsem očekával že si zamiluju a samozřejmě jsem nespletl byl kdo jiný než Jim Carrey jako Doctor Robotnik se svým geniálně přestřeleným herním knírem a gumovými, ikonickými pohyby. Každou část s ním se užil do sytosti a věřím že nebýt něho, film by podstatně ztratil na hodnotě. Jim předvedl perfektního velkolepého záporáka kterého se každý mladý divák bude bát, nebo chtít zbavit a kterému starší budou tajně držet palce a s úžasem sledovat každou scénu ve které se objeví. Ježurové a samotný Sonic pro mě osobně byli až druhořadá věc, ale jsem si jistý že si ho děti ještě vice zamilují Tailse (který mi nevím proč nepřijde vůbec sympatický) s Knuckles (kterého naprosto miluju!) neméně. uznávám, že tyto tři Ježurové se vzájemně díky odlišném charakteru poměrně dobře doplňují a kolonku zábavného hlavního hrdiny co ale nezklame starší diváky si můžou v klidu odškrtnout. Celkově souhlasím, že oba dva díly sonica jsou úžasný příklad jak se má dělat zábavná rodinná komedie, na kterou bych neměl problem se podívat znovu a u které si každý najde to své. a v neposlední řadě zápletka, která byla velice jednoduchá ale přesto na tento typ filmu a s porovnáním s prvním dílem velkolepa a prostě velice, velice fajn.
Smazaný uživatel
0 bodů
6