Ježek Sonic 2

71%

Komentáře a recenze 26

Nykrous
1 107 bodů
6
Super rodinný film. Jako mladší jsem koukal na seriálového Sonica a live action filmy mě zahřály u srdíčka. Hlavním highlightem jsou za mě hlavní postavy. Jim Carrey je neskutečné šílený a děti (samozřejmě i dospělí) ho musí zbožňovat, ale mě si naopak ukradly animované postavy a jejich vztahy. Bohužel většina vtipů není úplně pro mě, tak jsem se spíše jen párkrát příjemně pousmál. Akce je ve filmu dost dobrá a některé scény beru za ikonické už teď a hudba do nich byla vybraná dost dobře. Bohužel tyhle scény jsou natolik dobré, že se mi zdá, že zbytek filmu oproti nim trochu ztrácí. Slabší částí filmu je pro mě svatba. Je to zbytečné zdlouhavé, o postavách, které mě nezajímají a je to prošpikované spoustou vtipů, které se i dost opakují a já se nemohl dočkat kdy už budeme zpět u Sonica. Efekty také nebyly na té nejvyšší úrovni, ale zážitek to nijak výrazně nekazilo. 65-70%
Enon
Enon
1 096 bodů
6
Jo jako rodinná blbinka na vypnutí mozku to je fakt dobrá a zábavná jízda plná emocí, vtipu a zábavy. Takže 65%
HNTR
HNTR
1 037 bodů
8
Druhý Sonic je jasná ukázka toho, že se dá udělat parádní rodinná komedie s herní předlohou. Každá postava z předchozího dílu tu má minimálně cameo, které má nějaký smysl. Film krásně přebíjí jedničku, hlášky se prolínají s tunou odkazů na další filmové světy. Jim Carrey jede jak za mlada a je ještě šílenejší než v jedničce! Praise the lord! Skvělej vysmátej film od začátku do konce, skvěle to utíká a mně to dává smysl!
Vidly10
Vidly10
996 bodů
6
Přijde mi až vtipné, že jedny z nejlepších herních filmů poslední doby jsou ty, které převážně míří na děti. Pokračování solidní jedničky Sonica je skvělou rodinou jízdou, kterou si užije každý, a to i lidé kteří nejsou fanoušci původních videoher. Dva noví přátelé Tails a Knuckles skvěle doplňují Sonicův charakter, který si v tomhle filmu prochází klasickým hrdinským vývojem. Jim Carrey je stále ve skvělé formě a jeho Robotnik je výborně fungující postavou. Nezapomíná se ani na další lidské postavy, kdy se vrací James Marsden a Tika Sumpter z prvního dílu a jsou pro Sonica jakýmsi rodičovským vzorem a doprovází ho na cestě stát se hrdinou. Dobře funguje i soundtrack a celkově hudba, o kterou se postaral Junkie XL, který využívá jak hudby jako takové, tak i písniček, které každý zná a miluje. Menší problém nastává ve druhé polovině, kdy film zvolil špatné tempo a dost to drhne a podráží to nohy parádní první hodině. Co taky působí jako zbytečná část filmu, je scéna na svatbě, kterou bych rád vyměnil. Třeba za nějaký kratší backstory Tailse, který je i z her a seriálů stále mým oblíbencem. Jsem rád, že Sonic si i v druhém filmu drží kvalitu a doufám, že tady tahle série vydrží, co nejdéle. A to hlavně po potitulkové scéně, na kterou doporučuji zůstat. Hlavně hráči her budou nadšení. Celkově jde o fajn rodinou zábavu, kterou můžu jen doporučit. 7,5/10
JamesConnorGeek
823 bodů
8
Jednoznačně mnohem lepší než jednička. Špičkové postavy, pohodový, ale možná až moc natahovaný příběh a akce či hudba zvládnuta blavurně. Jsem moc rád, že se Sonicovi tak daří, že trhá rekordy v kinech a nemůžu se dočkat na jeho 3 pokračování! Perfektně zvládnuté pokračování! 85%
sugi
752 bodů
8.5
....doufal jsem , že dvojka předčí jedničku , ale bohužel se tak nestalo .Ježek Sonic 2 ale není propadák , rozhodně si místo na výsluní zaslouží . Tvůrcům se povedlo vzít legendární herní postavu a dát jí duši a charakter.... Jim Carrey předvedl , že opět patří do herecké elity .... Ježek Sonic 2 je rodinou podívanou , která Vás nebude nudit
Hdbsk
Hdbsk
732 bodů
8
Zaslúžene asi najlepšia herná filmová adaptácia. Rodinný film naozaj aj pre deti aj pre dospelých. Nové postavy si hneď obľúbite. Jim Carrey odvádza opäť fenomenálny herecký výkon.
David Ženíšek
David Ženíšek
662 bodů
8
Pokračování které je na tom podobně jako jednička opět tu máme jednodušší rodinný příběh a humor a Jim Carrey si jeho zápornou roli užívá ještě více než v předchozím díle. Přibili nám tu také nové postavy v podobě Knucklese a Tailse. Zábavné pokračování které jde ve šlépějích svého předchůdce
Ku
460 bodů
3
Není můj oblíbený seriál nebo film
mil0
mil0
439 bodů
9
Sonic the Hedgehog 2 je film, který se snaží navázat na úspěch a zábavu prvního dílu, který představil modrého ježka s nadzvukovou rychlostí a jeho přátelství s maloměstským policistou Tomem Wachowskim. Film je směsicí akce, komedie a dobrodružství, která se odehrává v reálném světě i ve fantastických lokacích. Film je určen především pro mladší diváky a fanoušky videoher, kteří si mohou užít humorné a napínavé scény s Sonikem a jeho novými i starými nepřáteli. Film sleduje příběh Sonica, který se snaží prokázat jako hrdina, ale jeho velká zkouška přijde, když se vrátí šílený vědec Dr. Robotnik s novým spojencem, Knucklesem Echidnou. Sonic se spojí se svým novým kamarádem Tails a společně se vydají na cestu za záchranou Master Emeraldu, který má moc nad Sonikovou rychlostí. Film je založen na stejnojmenné videoherní sérii od Segy. Film je zlepšením oproti prvnímu dílu, který trpěl některými nedostatky v příběhu, humoru a vizuálním stylu. Film nabízí lepší scénář, který je více věrný videoherním předlohám a obsahuje více akce, napětí a emocí. Film také nabízí lepší humor, který je více vtipný a nevtlouká divákům do hlavy product placement. Film také nabízí lepší vizuální efekty, které zobrazují Sonikovy schopnosti a jeho interakci s reálným světem i s jeho novými kamarády. Film také nabízí skvělé herecké výkony, zejména od Jima Carreyho, který hraje Dr. Robotnika s velkou energií a nadšením. Carrey dokonale ztvárňuje Robotnikovu šílenost a zlobu, ale také jeho komickou stránku. Film také nabízí sympatické a charismatické výkony od Bena Schwartze jako Sonica, Colleen O’Shaughnessey jako Tailsa a Idrise Elby jako Knucklese. Film také nabízí dobré výkony od Jamese Marsdena jako Toma Wachowského a Tiky Sumpter jako Maddie Wachowské. Film je zábavná a lehká podívaná, která potěší zejména mladší diváky a fanoušky videoher. Film nabízí něco nového a zajímavého oproti prvnímu dílu, ale také si zachovává kouzlo a zábavu původní videoherní postavy. Film bych doporučil lidem, kteří mají rádi akční komedie s nadpřirozenými prvky a videoherními odkazy. Film je zábavný a dobrodružný, ale také má srdce a poselství o přátelství a hrdinství.
  • Lepší scénář, který je více věrný videoherním předlohám a obsahuje více akce, napětí a emocí.
  • Lepší humor, který je více vtipný a nevtlouká divákům do hlavy product placement.
  • Lepší vizuální efekty, které zobrazují Sonikovy schopnosti a jeho interakci s reálným světem i s jeho novými kamarády.