She-Hulk: Neuvěřitelná právnička

29%

Komentáře a recenze 15

4
Jednou to přijít muselo a Marvel chtě nechtě musel vyprodukovat něco co osloví jen okrajovou skupinu, nasere fanoušky komiksu a svou kvalitou bude atakovat spodní hranice. Neřadím se do skupiny, která lpí na dodržování přesností podle komiksů, ale tohle byla obří šlápota vedle. Boření čtvrté stěny mi nesedlo a působilo to na mne rušivým dojmem. Samotné finále je kapitola sama o sobě, která fanoušky rozdělí na dvě skupiny. Jedna si tento úlet oblíbí a druhá napálí odpad. She-Hulk je bez omluvy špatný seriál, který si druhou sérii nezaslouží a nezachrání to ani hromada cameo.
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
7
A víte co? Podle mě je tohle důležitý seriál a je dobře že vznikl. Znám mnoho žen, které se snaží úspěšně kombinovat pracovní a milostný život a moc jim to nejde. Nebo si nepřijdou moc atraktivní atd. a nějaké super úspěšné sexy alter ego by chtěli. To všechno tady je. Pecka prostě.
jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
3
Hodnotím seriál jako celek a je to zkrátka jeden velký ucelený mess epizod, které za sebe samostatně dokážou stát docela hezky. Seriál She-Hulk totiž balancuje na hraně rozhodnuti, jestli má být klasickým MCU tahákem, originální právnickou komedií a nebo prostým meme formátem, který si dělá srandu jak ze sebe, tak i z celé fanbase. Nápady to mělo často dost skvělé, ať už šlo o docela vtipné případy, které se můžou řešit pouze v rámci tohoto světa (viz. Měnící se Elfka z Asgardu, trhlá mutantí influencerka apod.) a nebo originální promluva skrze stěnu k divákovi. Bohužel tam ale chybělo uchopení a jakési kočírování téhle látky, která dokáže být v případě špatné režie bolestivá a nekvalitní. Musíte se taky smířit s tím, že děj tady nemá žádný začátek, ani konec. Jste hození doprostřed události a plavete opravdu rychle, protože tvůrci nedokázali využít potenciál 9 epizod natolik, aby vám postava She-Hulk, či jiné vedlejší postavy přerostly k srdci a nedej bože, aby vám na nich třeba záleželo. (+ chci jen krátce vypíchnout, že to CGI v prvních epizodách looku she hulk vypadalo hrozně, později se zlepšilo) Dalším problémem je zbytečné tahání seriózních postav z jiných projektů (Wong, Daredevil a dokonce i Hulk, který je tady té začátku klíčový, ale špatně uchopený) a podkopává to jejich důležitost v jiných filmech a především chování. Pozitiva jsou v celkovém vizualu natáčení, na tom si tvůrci v MCU při seriálech poslední dobou fakt vyhrávají a zatím vede stejně MS. Marvel v tomhle oboru. Hudba taky v pohodě, ale nic zapamatovatelného. Největší světlo seriálu je samotná herečka Tatiana Maslany. Patří ji můj velký obdiv a mrzí mě, jakému tlaku byla ona sama vystavena při negativním přijetí veřejnosti, protože ona osobně podala opravdu profesionální a excelentní výkon a přeju ji, aby se ji splnil sen respektování she-hulk do celkového kánonu v budoucnosti. Ta postava potenciál má, ale musí přijít opravdu někdo, kdo bude schopný ji uchopit opravdu správně.
N333meziiiz
N333meziiiz
668 bodů
2
Politika mi vždycky vadila ve filmech nebo sportech ale tady jde vidět že už je to moc. akce a výkony She Hulk jsou podprůměrné až nudné že si řeknete "proč se na tohle dívám"
  • Politika
shrek.99
shrek.99
663 bodů
2
she hulk je nejhorši marvel serial debil sceny she hulk je jako postavy zbytečna
David Ženíšek
David Ženíšek
662 bodů
0
Totální trash. nechápu jak to někoho mohlo bavit. Klady žádné. Mínusů nekonečno, ale co je na tom to nejhorší že je to součástí vesmíru, který do Endgame byl vždy zárukou kvality. Pokud hledáte utrpení největšího kalibru za zkoušku to stojí.
Shifuvmaster
Shifuvmaster
442 bodů
2
externě hloupy She Hulk absolutní blbá
  • postavy
  • She Hulk
  • scenar
  • hloupy vtipy
kingmentis
kingmentis
239 bodů
0
Tak tohle byl naprostý humus. Takhle začnu něčím pozitivnějším, a to tím, že nápad, udělat z toho seriálu humornou komedii byl celkem dobrý nápad, jelikož i v komiksech ta postava patří mezi ty vtipné postavy, ale celý to bylo provedeno naprosto špatně. Debilní humor, který není ani vtipný, CGI který doslova bolí sledovat, nejhorší boření čtvrté zdi co jsem kdy viděl a spoustu další naprostých volovin. Doslova nenajdu ani jednu epizodu, která by se mi alespoň trochu líbila a to jsem to dokoukal celý. Upřímně ani jednou jsem se u toho nezasmál, což na to že to má být hlavně komedie je dost ubohé. Vůbec nechápu jak tohle Marvel mohl vydat vůbec ven co to jako prostě bylo. Ach jo toto byla prostě katastrofa. Nechápu proč ve většině epizod se řeší nějaké soudy a tyhle věci, chápu že to je právnická, ale tady jde hlavně o She Hulk. Kdyby to bylo tak že by se po celou dobu toho seriálu řešil nějaký případ a po tom na konci byl nějaký soud tak si myslím že by to bylo lepší. No prostě to byla bída.
Bigzon
Bigzon
124 bodů
0
She hulk je nejhorší marvelovka, o tom se nikdo nemůže hádat, protože tahle show naštvala nejen fanoušky komiksů ale i MCU samotného. CGI je otřesný, scénář hloupý, nudný a cringe, hlavni postava absolutně nesympatická, nudná a trapná( jako všechny ostatni postavy). Zároveň se She hulk povedlo, naprosto zprznit i úžasného daredevila a vlastně všechny ostatní postavy, které MCU už nějak byly zakomponované viz. Hulk, Abomation nebo Wong. Proto naprosto zasloužených 0/10.