AVA: Bez soucitu

52%

Komentáře a recenze 24

Bori02
404 bodů
4.5
Po dlouhé koronavirové pauze první návštěva kina. Díky tomu jsem si ten zážitek užil víc než normálně, ale ani to nezastíní fakt, že se jedná o vyloženě průměrný film s nudnou akcí, vcelku nezajímavým dějem a závěrem, který láká na možnost pokračování, které ale nikoho nezajímá. Jediným plusem filmu aspoň je, že tam byli skvělý herci jako Jessica Chastain a John Malkovich, kteří ten film dělali aspoň o něco lepší než ve skutečnosti byl.
Lydie
Lydie
255 bodů
5
Ava: Bez soucitu je průměrný akční film. Úvodní titulky v kostce vysvětlují Avin předchozí život a v celém filmu se objevují vzpomínky na její minulost, na rodinné křivdy, závislost na alkoholu, drogách a pobyt v armádě. Po neúspěšné akci se vrací domů, aby napravila vztahy se svými blízkými. Bohužel to není ani povedený akční film ani dobré rodinné drama, i když v případě lepšího scénáře by mohl vzniknout zajímavý film.
leriel
213 bodů
6
Ava mě moc nenadchla, viděla jsem a jdu směrem do pryč. Jessica je koukatelná, ale to je tak nějak vše, čekala jsem to o dost lepší. Je to něco jako John Wick, ale ten je rozhodně o dost lepší než tahle s prominutím slátanina. Rozhodně děkuji za projekci zdarma.
Memento
175 bodů
6.5
Zaujal mě trailer a Jessica Chastain, tak jsem se těšila, navíc mám ráda filmy, kde je hlavní hrdinkou silná žena, do které se mohu vžít (kterou bych chtěla být :)). Většina soubojů byla strašně rozmazaných, trochu mi oči šly šejdrem. Mohl to být i lepší snímek...
lukas-gajdos
168 bodů
2
Díky projekci Kinoboxu jsem dostal příležitost shlédnout tento snímek. Ihned po začátku představení jsem tušil, že se bude jednat o levnou akční novinku, která vyplní jen sály v době koronaviru, když není co dávat. Ava je jednoduše film, kteržý nestojí za to vidět ho v kinech ani v televizi. Herecké výkony jsou nudné, děj a napětí rovněž, choreografie bojových scén na dnešní dobu levná, twist ploty žádný a nelogické chování rovněž. Jedině, co si ze snímku pamatuji je, vtipná bitka na hotelovém pokoji na konci filmu. To mělo být jako vyvrcholení? Ne, díky. Příště ani zadarmo.
darinn5
darinn5
77 bodů
6.5
Jedná se jednu z dalších variací na Brutální Nikitu, Jasona Bournea, apod. Ale proč ne. Tenhle film cílí trochu i do psychologie hlavní postavy. A vůbec ne špatně. Film má spád, většina akčních scén je realistických. Jediná větší výtka je, že upřímně žena nemůže v soubojích tolik přesahovat muže, myšleno v delších soubojích. Jessica Chastain byla super, je zde hodně atraktivní ;-)