LOVEní

50%

Komentáře a recenze 20

1.5
S českými komediemi je to těžké. Všechny totiž vsází na podobný humor, ale jen málo která ho dokáže dobře pojmout a prodat. LOVEní je přesně ten případ, který si s tím nedokázal poradit. Většinu rádoby vtipných scén, tak působí akorát trapně. Karel Janák možná kdysi zabodoval teenagerskými komediemi, ale to už je dávno pryč a tímto filmem dokázal, že zapadl do průměru české scény.
29 851 bodů
5.5
Ale jo.. bez následku na svém psychickém zdraví jsem film dokoukal. Ester Geislerová mě překvapila a prakticky film udělala. Její výkon hodnotím velmi kladně i když scénář je tuctový, scény někdy přehrané, tak se toho zhostila s klidem a pohodou a působí na mě daleko přirozeněji, než její starší sestra.
28 434 bodů
8
Romantických komedií, s klasickou romantickou šablonou známé především z Hollywoodu, je v oblasti českého filmu naprostý nedostatek. Režisér Karel Janák si toho zřejmě všiml a tak hbitě rozčeřil žánrové vody. Napsal si scénář, jako lokaci vybral Pardubice a pustil se do práce. Už ty Pardubice je ohromné plus, neboť se konečně použilo jiné město, než věčná Praha. Námětově ale nepřišel Janák s ničím neznámým. Do jednoho příběhu vtěsnal vše, co už tu nesčíslněkrát bylo. Ale světe div, funguje to. Jedna neobvyklá situace se odehraje už na začátku. Příběh začíná svatbou, z které jeden z páru od oltáře uteče. Opět nevěsta? Ale kdepak. Tentokrát ženich. A to je právě motiv následujících událostí, které prozrazuje název snímku. Dalším plusem je absolutní absence ´prcičovských´ sexuálních narážek a vtípků, bez kterých si čeští filmaři snad žádný film už neumí ani představit. Diváckému překvapení z vývoje děje tedy stojí v cestě ne zrovna malá předvídavost. Na české poměry i tak dobrý. Ester Geislerová ve své první hlavní roli překvapuje. Charakteristiku své postavy pojala tak, že se dá s ní soucítit a přát jí jen to nejlepší. Ohledně romantického zaměření se v žádném případě nejedná o lecjakou rozjuchanou komedii. Naopak. Povznášející pocit po celou stopáž ze všeho vyvěrá, takže úsměvné situace z daných scén prostě jen vyniknou. Ano, v humoru se v žádném případě netlačí na pilu, jak je jinak také v české filmové tvorbě často zvykem. Suma sumárum, nemáme tu nic jiného, než plně romantický příběh odehrávající se v českých reáliích o mladé ženě zoufale hledající toho pravého partnera. Celkový koncept Karlovi Janákovy vyšel na celé čáře. Ať si tedy kdo chce co chce říká, atmosféricky se prozatím jedná o nejlepší český romantický film na hollywoodský způsob, jaký tu kdy vznikl.
0
Snesu hodně, ale tohle byla fakt síla. Není co chválit. Nesympatická buchta, divní chlapi, Žilková omg.. no a pak klasické klišé všech romedy, tlustá kamarádka, která je samozřejmě vždy nad věcí. Janák v té snaze o další kinohit nakoukal Trošku moc špatných zámořských komedií.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
4
Čekal jsem větší peklo, nakonec se to dá přetrpět, ale mám trochu problém s Jakubem Prachařem, poslední dobou je úplně všude a nemyslím si, že je nějak extra dobrý herec.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 400 bodů
2
"Táhni do Hradce" nejlepší vtip filmu odehrávajícího se v Pardubicích. To asi hovoří za vše.
nikol125
nikol125
2 781 bodů
8.5
Na odreagování skvělá komedie. Jinak průměr. Ale jedna z těch povedenějších českých komedií.
fido68
fido68
1 453 bodů
8
Česká komedie LOVENÍ je celkem fajn. Když zamilované Elišce uteče ženich od oltáře, tak je zdrcená a v tu chvíli na pomoc přispěchá skvělá kamarádka, která ji založí profil na seznamce. Elišce to není noc po chuti , ale bere to pevně do svých rukou a začne randit naslepo.
Lady Di
Lady Di
369 bodů
2
Dobrá... Nádech... a výdech... Takže, osobně mám radši americké nebo jiné zahraniční filmy a tohle je přesně ten důvod proč. Opravdu to bylo skoro o ničem a jen kvůli své povaze jsem to dokoukala do konce. Jen málokdy se vzepřu sama sobě a řeknu si ne, tohle opravdu ne! Tady jsem to teda dokoukala a byla jsem strašně zklamaná. Hrůza. Prostě nedoporučuji. Rozhodně jedna z těch naprosto největších kravin, které jsem kdy viděla. Rozhodně Vám nedoporučuji se na to dívat, leda byste chtěli někoho mučit - stačí mu to pustit. Naprosto
  • vše
robert-nemec
3 bodů
10
Milujem cz filmy uplne vsetky ci je to blbost ci je to dobry film... Som proste zavila na vas cechuri moji... Pozeram komplet vsetky pretoze americke komedie su otras odpad, zumpa same grcacky, sracky no hnus.. Cz je "TOP" ❤️❤️❤️