Útěk

59%

Články 5

Premiéry v kinech: Ve spárech smrtelných strojů, ďábla a doktora Martina
Filmy6. 12. 2018
Premiéry v kinech: Ve spárech smrtelných strojů, ďábla a doktora Martina

První tuzemské prosincové premiéry roku 2018 jsou zde a spolu s nimi očekávané Smrtelné stroje (2018) oscarového producenta Petera Jacksona, jeden vymítačský horor (Ve spárech ďábla) a Miroslav Donutil, který zabloudil do kinosálů.

Co si nesmíte nechat ujít v kinech v prosinci 2018
Filmy1. 12. 2018
Co si nesmíte nechat ujít v kinech v prosinci 2018

Nejen filmový rok 2018 se nezadržitelně blíží ke svému závěru. Distributoři si na období Vánoc přichystali velmi silné tituly, kterým dominují hollywoodské blockbustery rodinného ražení. Ve speciálu tentokrát představujeme 8 filmových novinek s datem premiéry 12/2018.

Recenze: Útěk - může člověk se ztrátou paměti žít se svou rodinou, i když ji nepoznává?
Recenze27. 11. 2018
Recenze: Útěk - může člověk se ztrátou paměti žít se svou rodinou, i když ji nepoznává?

Vyjevená a zřejmě zraněná žena ve středním věku se vypotácí z tunelu varšavského metra, vyleze na peron, stáhne kalhotky a vyčurá se zde.

Kostlivec ve skříni, vodka za pohovkou a svérázný život umělců na Bardzo fajném festivalu současného polského filmu
Festivaly a ceny19. 11. 2018
Kostlivec ve skříni, vodka za pohovkou a svérázný život umělců na Bardzo fajném festivalu současného polského filmu

Výběr filmů z nejnovější polské produkce, předpremiéra odvážného snímku Útěk, program pro děti, komiksová výstava, workshop pro dospělé a ochutnávka z polské kuchyně. Za polským ševelením můžete prvně vyrazit tento čtvrtek 22. listopadu do pražského Bio Oka. Bardzo fajný festival potrvá do soboty 24. listopadu.

Film o ženě, která ztratila paměť, nepoznala otce a nebyla si jista, zda se chce setkat s rodinou
Filmy13. 11. 2018
Film o ženě, která ztratila paměť, nepoznala otce a nebyla si jista, zda se chce setkat s rodinou

6. prosince vstoupí do českých kin nový film režisérky Agnieszky Smoczynské Útěk (2018) pojednávající o ženě trpící takzvanou disociativní fugou, při níž se v jediném okamžiku život člověka stane prázdnou stránkou. Manžel, dítě, rodina, vše je rázem pryč. Co stálo za vznikem snímku? A co vše tím chtěla autorka říct?