61%

Komentáře a recenze 24

Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
6.5
Předem upozorňuji, že tohle píšu jak člověk, který je milovník ABBY a prvnímu dílu dal s radostí 4 hvězdičky, to aby si někdo nemyslel, že si zase "nějakej chlap tupě stěžuje na ženský biják." Mamma Mia 2 v podstatě využívá podobnou strategii, kterou použil i La La Land, tedy překrývá divákovi zrak barevnou páskou, obsahující atraktivní a sympatický herce, parádní písničky a choreografie, která má zakrýt vážnější nedostatky filmu. Na rozdíl od La La Landu si ale Mamma Mia alespoň uvědomuje, jakým druhem filmu vlastně chce být. Snímek se navíc rozhodl pro pěkně odvážný krok, tedy že z popředí odstraní svůj nejsilnější článek z prvního dílu, což byla Meryl Streep. Fešanda Lily James však její mladší verzi ztvárnila poměrně dost obstojně. Bohužel to film příliš nezachraňuje od faktu, že až moc nostalgicky přičichuje ke "starým dobrým" časům prvního dílů, přičemž si zapomíná pěstovat vlastní osobnost. V rámci toho je děj takový... nijaký. Ano, krásně zpívají, jsou to sympaťáci, plus je to i docela vtipný, ale jen pár minut po zhlédnutí si člověk začne říkat, že to vlastně možná bylo i zbytečný. Ale musím uznat, že to ani zdaleka nebylo tak hrozné, jak jsem si myslel. (Btw, ta mladší verze Christine Baranski byla sakra kus!)
Lukashyvl
588 bodů
7
Horší než první díl a zcela zbytečné pokračování.
Vildolf
Vildolf
567 bodů
5.5
Ty bábo, docela mě to zklamalo, jednička byla lepší. Čekal jsem více hitů a lepší děj.
nairam67
nairam67
101 bodů
7.5
Hoja hoj, jednička se mi hooodně líbila a tak jsem vyrazil do kina se strachem co se bude dít. V první polovině filmu jsem si říkal, že to bude megaprůser, strašný střih, strašně moc greenscreenů a hlavně neustálé vracení se k jedničce připomínalo vaření z vody. Poté co k ostrovu připlula flotila člunů (proč mi to tak připomíná scénu z Dunkerku) se konečně vrátil ten bezstarostný pocit letní pohody a úsměv na tváři nezmizel až do konce. Co na tom, že cherozombie zpívá 50 let stejně a její Fernando byl tragedie, když vypadá těch 50 let stejně. Písničky od ABBY to utáhnou, holt klasika je klasika. Perfektní volba mladších kopií v čele s Popelkolady Lily je jedním z kladů produkce, když už se jim na to Meryl vysr…, geniální tah s Andy Garciou obsazení zachraňuje. Co dodat nakonec - je léto, čas blbnutí a tak proč nejít do kina na oddechovku a pak Lily.