45%

Komentáře a recenze 16

Ricmont
Ricmont
821 bodů
8
Pro tento film mám silnou slabost. Je hloupý, v některých místech možná až moc. Scénář i postavy také nefungují asi tak jak by většina lidí chtěla. Ovšem tak nějak si mě to vše získalo. Ani sám neumím vysvětlit co se mi na to filmu tak moc líbí. Je to možná to že pro tyto slabší hororové béčka jsem měl vždy slabost a vždy jsem jim dával větší hodnocení než si asi zaslouží.
Smudlla
Smudlla
321 bodů
0
Tohle je nejsnáz nejhorší film, jaký jsem letos viděl. Hezky na hulváta s japonskýma titulkama etc. však to znáte určitě taky. A i tak mám pocit, že jsem tomu snímku dal víc než si zaslouží, protože zcela upřímně, tahle sračka si nezaslouží byť jen špetku jakékoliv pozornosti. Já sakra miluju Resident Evil a hlavně nejvíc tu originální trilogii. Odkrývání mystérie okolo Spencerové usedlosti, snažení o to dostat se pryč z Raccoon City skrz policejní stanici a velkým laboratorním komplexem zatímco mi dvou a půl metrové hovado v černém kabátu šlape na paty, nebo neustálé snažení o boj s Nemesisem, který pokaždé, když se objevil, tak mě málem odvezli. To jsou naprosto krásné vzpomínky, které mi pošramotila jedna opice, která si napsala scénář a zrežírovala tuhletu nepovedenou krávovinu a ještě měla tu zkurvenou drzost veřejně prohlašovat, že tohle je film pro fanoušky videoher! Nebudu lhát měl jsem jisté pochybnosti od chvíle, co jsem viděl oficiální casting. Ale nebylo to tak, že bych jenom čistě nadával. Kaya Scodelario jako Claire! Pecka, skvělá volba za mě! Robie Amell jako Chris, proč ne? Vypadá dobře. Hannah John-Kamen jako Jill, tady budu trochu kontroverzní, ale proč ne? Je to šikovná herečka a i když ona není moje Jill z RE her, tak jsem věřil, že to zvládne. Ale pak jsem viděl tu otřesnou volbu na tu nejmilovanější postavu z celé série Leona S. Kennedyho a měl jsem chuť vypíchnout si oči. Nemám nic proti představiteli Avanu Jogiovi, ale kdo si sakra myslel, že je dobrý nápad obsadit do role tak ikonické postavy, nějakého sfučeného Jamajčana??? Proč mu tak říkám, protože doslova jsem herce viděl jenom v jednom filmu a to ve druhém Zombielandu, kde doslova hrál sfučeného Jamajčana! Ale dobře. Když už teda casting je pochybný, tak alespoň scénář dá těm postavám správný charakter z her že? ŠPATNĚ!!! Pryč je ten chlapec, který se přihlásil k policii dobrovolně, aby pomáhal obyčejným lidem a vždycky měl dost kuráže na to, aby pokračoval dál jako byl náš milovaný Leon. Teď je z něho rozmazlená karikatura, kterou po ránu nenapadne nic lepšího než si dát pivo, nonstop se nechává ponižovat svýma kolegama, nechá si šlohnout bouchačku od cápka, který je doslova zavřený ve vězení a ještě k tomu neustále hází jednu trapnou hlášku za druhou. Pryč je ta milá přátelská dívka, která i v těch nejhorších situacích nahodila úsměv a snažila se udržet dobrou náladu pro své společníky jako byla Claire. Teď je z ní ledová královna, která je strašně drsná a silná a schopná a sympatická asi jako hemeroidy. Pryč je ta úžasná, neohrožená, za všech okolností připravená a nonstop jdoucí si za svým žena jako byla Jill. Teď je z ní zatracený magor se zbraněma a puberťačka totálně udělaná do Weskera (se kterým btw. nemá ani ždibec chemie). Jak ti mám věřit, že chceš, aby se Leon mezi váma cítil dobře, když ještě před chvilkou si mu chtěla ten zatracený kečup, co měl na hlavě odstřelit reálnou zbraní ty krávo?! Takže, když i jejich charaktery dodrbali, tak aspoň interakce bude mezi něma zábavná že? ZASE ŠPATNĚ!!! Ten film se ani o nějakou interakci nesnaží a když už se o něco seriózního snaží, tak je to čistě seriózní cringe! Jediná scéna, která jakž takž fungovala, byl první rozhovor mezi Claire a Chrisem a to je všechno. Pryč je ta úžasná a hutná atmosféra doplněná naprosto úžasným a kulervoucím soundtrackem. Tohle není horor. Tohle je slepenec rádoby hororových scén, které postrádají jakoukoliv logiku a strach. Strach o postavy tady taky nenaleznete, protože jak jsem říkal, všichni jsou tady naprosté kusy hovna. Zapalovač, epileptické střílení, hnusní CGI čoklové anebo ten debilní raketomet! Všechno co se tady mohlo pokazit se pokazilo a já jsem hodně nasraný! Johannesi sbal si svých pět švestek a už nikdy nešahej na nějaký další Resident Evil film. Co Resident Evil film, už nikdy nešahej na žádný jiný videoherní film. Co videoherní film, už nikdy nešahej na žádný film a radši se vrať do zoo za opicema od kterých si přišel a přestaň ničit lidem vzpomínky nebo jakoukoliv naději pro lidstvo! Pokud tě žádný z herců na place nechtěl aspoň praštit, tak se ti fakt divím, protože za tohle by se stydělo i Asylum se svým Sharknadem.
Branduff
Branduff
240 bodů
7
Ano u hodnocení toho snímku jsem zaujatý a ne nestydím se za to. Tam kde série Andersona se snažila nadchnout a pohořela, tady se to podařilo. Postavy které má hráč série rád jsou přijatelné (jen ten Leon je moc velké ucho). Všechny lokace jak je hráči mají rádi tady jsou a i pozadí sedí. Pár scén z hry (Kamion, ...) a fanoušek jásá. Po té děsné sérii je tu konečně normální herní adaptace která je věrná originálu a to je jeden ze dvou závažných problémů filmu. To co jsem viděl ve hře mám prakticky i tady, není tu nic nového, zajímavého a něčím osobitého. Spojení prvního a druhého herního dílu je sice v něčem jiné ale přesto ve spoustě věcí stejné natolik že po naprosto dokonalém remasteru 2 dílů mám pocit že sleduji horší verzi hry. Druhý zásadní problém je že film je natolik cílený na fanoušky že člověk jenž nemiluje sérii se na to podívá , řekne jsi hmm nezajímavá blbost a půjde dál. Ano je to skvělá filmová adaptace her ale nikterak dobrý film. Přes to vše ale stále nejlepší RE hraný film jenž vznikl.