67%

Komentáře a recenze 34

kijifa
kijifa
335 bodů
8.5
Velmi vtipné, velmi znepokojivé. Většinu stopáže jsem se parádně bavil, komediální stránka funguje většinu času na jedničku. Ke konci se ale začne do mysli vkrádat otázka co by kdyby. Tu jen podporují scény s reálnými, nic netušícími lidmy (pokud jsou autentické). Navíc dramatický závěr ukazuje, že i autoři s touhle myšlenkou počítali. Z kina tak odcházím zamyšlen, ale pobaven. 85% budiž obrazem.
koudel
koudel
318 bodů
8
Tento film hodnotím velmi vysoko, šel jsem na něj protože dcera četla knížku, z které jsem si také pár stránek přečetl a zdálo se mi to jako zajímavý nápad. Film velmi dobře si pohrává s lidskou manipulací a jestliže z počátku si část publika myslí, že se vydali na rozvernou komedii, jsou velmi překvapeni, že v dalších minutách jim začne běhat mráz po zádech...
lukas-korunak
284 bodů
7
Celkem zajímavý snímek. Z jedné strany je to založený na vtipnosti, ale zároveň je ve filmu i myšlenka. Touto cestou jsou ukázány některé problémy dnešní doby. Člověk se u filmu baví, je vtipný (což asi každý, kdo se na tento film chtěl podívat asi předpokládal), ale po filmu každému proletí hlavou, že ten Hitler ve filmu měl asi v něčem pravdu...
Panda123
Panda123
262 bodů
9
Na konci tohoto filmu je ukázáno že by reálně mohli vzniknout nové totality i v moderním světě. A to ne jen v Německu. Máme se bát?
Marhul28
Marhul28
176 bodů
9
Je libo film o nacistech? Tady ho máte. Nebo lépe - je libo film o Hitlerovi? VOILÁ!!! Ani už si nepamatuji, kde jsem se o filmu dozvěděl, ale zaujal a pobavil mě úplně neskutečně. Tempo je pevné, satiry a komedie je tak akorát. Obsazení - herce moc neznám, ale seděli mi tam moc dobře :D. Vizuálně povedeno parádně.
louluk
138 bodů
8
Tk tenhle film je prostě paráda a lahůdka pro milovníky satiry. Četl jsem i knihu. Přestože jsem zapřísáhlý antifašista, v tomto případě jsem se musel Hitlerovi smát. Divák si musí především uvědomit, že se jedná o dost specifický humor. Lidé, kteří si prošli druhou světovou válkou a mají na ní špatné vzpomínky a vlastní zkušenosti to asi úplně nepochopí.
Koudelkova
81 bodů
7.5
Film Už je tady zase - mimořádně silný zážitek vycházející z neuvěřitelně a pro mne velmi těžko pochopitelného podcenění síly manipulace člověka - a to přes jasnou historickou zkušenost. Zcela jednoznačně zde prokázána nadstandarndně vysoká racionalita v myšlení lidí i přes jasně správně vyciťování blízkosti nebezpečí.
AnnieHall
AnnieHall
52 bodů
8.5
Spočátku to vypadalo na komedii, ale druhá půlka filmu opravdu v některých momentech mrazí. Jak málo stačí k tomu aby jeden fanatik navždy změnil celý svět, zejména když lidstvo je tak nepoučitelné. Je to trochu i klíč k pochopení německého národa. Ti čecháčci, kteří němce odsuzují jsou většinou latentní náckové, kteří by jako první hajlovali.
Tlustytony
38 bodů
8.5
Na tento film jsem se těšil, a myslím že se povedl. Odehrává lehkou satiru a samotná myšlenka říká "co by se stalo, kdy by Hitler žil v dnešním světě." Každopádně je to spíš takovej životopis o současném Hitelorvi. Samotné jádro chce ukázat špatnost dnešního světa a naráží napříkla na Merkelovou a další tyto významné osobnosti. Dále kritizuje migrantskou krizi a nesmí být zapomenuta i satirické narážky v náoženství. Kdy bych měl psát co se mi líbilo a co naopak ne, myslím si že ze záporných hodnot u tohoto filmu asi nenajdu nic. Naopak se mi líbilo jak Oliver Massuci imitoval Hitlera, myslím že to je bezchybné a udělal velký výkon. Skoro u dvou hodin jsem se drzel za břicho abych se neudávil smíchy, ovšem některé momenty byli slabší. Ve filmu vede dost černej humor a pro ty kteří ho nemají rádi nedoporučuji. Naopak bych film doporučil všem co si chcou udělat představu jaké by to bylo potkat vůdce v 21. století. Film je spíše na odlehčeni a určitě bych jej nevydával za rodinný. Nesmím zapomenout říci že komedie "Už je tady zas" by se mohla stát vůdcem v říši filmového průmyslu.