Pohádky pro Emu

72%

Komentáře a recenze 30

30 023 bodů
7.5
I když zápletka je klasická a děj probíhá předvídatelně, na mě film zapůsobil velmi dobře. Je to taková česká Zelená karta okořeněná o příběh malé holčičky, která přišla o mámu. Ondřej Vetchý zahrál novopečeného jalového otce perfektně, malá herečka zahrála také velmi dobře. Ondřej Vetchý dokázal, že zahraje téměř cokoliv a skvěle. Zpět k filmu, dobrý rodinný film, který má chvílemi hloubku, chvílemi je i veselý. Za ve své kategorii velmi dobrý počin.
8
Havlíkova prvotina mě trochu zklamala, tohle už ale bylo hodně dobré. Je z toho cítit taková ta pohodová atmosféra, která obvykle tuzemské filmy vůbec neprovází, navíc se Pohádky pro Emu můžou opřít o civilního Vetchého i opět božskou Aňu. Tuším v tomhle novou Vánoční klasiku.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 015 bodů
8.5
Nic jsem od toho nečekala. Ani jsem si nemyslela, že by mě mohla dojmout Aňa Geislerová. Stalo se!!! Moc se mi líbila ta holčička Ema Švábenská! Šikovné dítě! Samozřejmě že i toto je svým způsobem kýč, ale definovat kýč není zas až tak jednoznačné! Tento film má každopádně své kouzlo. Pochopitelně hlavně o vánočních svátcích je člověk příznivě naladěn na tuto strunu! Je to tak trochu psychokomedie! A zároveň milý, pohodový film, na který se dobře dívá.
nikol125
nikol125
2 781 bodů
10
Nádherný film. Od začátku upoutal mou pozornost. Dovoluji si říct, že je to i jeden z nejlepších českých filmů. A panu režiséru Rudolfu Havlíkovi a všem ostatní, co se na tomto filmu podíleli: herci, kameramani, scénárista, zvukaři atd. se hluboce klaním.
Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
5
No, viděla bych to na televizní inscenaci v neděli odpoledne na ČT, nikoli jako celovečerní film. Smutný příběh o děvčátku, kterému zemře matka a její otec si jí chce adoptovat. Potřebuje pro to ženu, která by si ho vzala. Najde ji v hotelu, kde pracuje jako recepční. I když sociální úřad zafunguje negativně a dívku odeberou, nakonec vše dobře dopadne.
Veronika Rada
Veronika Rada
924 bodů
8
Vánoční romantický film který se nemusí líbit všem, ale mě se líbí moc. Nevadí mi ani jeho těžké téma. Naděje kterou tenhle film má je povznášející.
Sheemas
Sheemas
737 bodů
6.5
Slušný vánoční film s výborným Ondřejem Vetchým v hlavní roli, kterému jeden telefonát zásadně změní život. Příběh a zápletka jsou sice ve světě velmi časté a podobných filmů jsou desítky, na české poměry se ale jedná o celkem povedené dílo, které především táhne dvojice Vetchý s Geislerovou (dětská herečká mě výrazně neslovila). Film je velmi předvídatelný, komedii bych uvedla spíše v uvozovkách a závěr je vyloženě vánoční. Ale i tak Pohádky pro Emu patří k tomu lepšímu co se v roce 2016 z českých filmů urodilo.
siginho
siginho
649 bodů