Komentáře a recenze 37

319 bodů
5
Zajímavé, ale děj se dá předvídat. Tento typ filmů mně neoslovuje.
Terabithian
297 bodů
8
Někomu může vadit, že Abrahamson citlivé téma nezpracovává s chladnokrevností takového Michaela Hanekeho a zcela se nevyhýbá citové manipulaci. Svým postavám situaci na druhé straně nadměrně neulehčuje a na jejich traumata nenabízí jednoduchá řešení. K ambivalentním pocitům, jimž se běžné „dojáky“ snaží vyhýbat, výrazně přispívá jemně odstíněné herectví Jacoba Tremblaye a Brie Larson. Také jejich zásluhou Room nejlépe funguje (a největší diváckou satisfakci nabízí) jako mateřské melodrama o tenké hranici mezi láskou a nenávisti.
Wasper
Wasper
225 bodů
9
Z těch, co byli nominování na Oscara bych sošku dal právě tady. Film těžící ze své knížní předlohy zobrazujcí originální téma nutící člověka k hlubšímu zamyšlení, se skvělým mladým nadějným hercem. Druhá polovina filmu ovšem zaostává za tou první.
Georgino
109 bodů
10
Přiznávám, že na oskariádě minulý rok jsem fandil právě Pokoji. Mám rád takové ty malé filmy, které i bez obřího rozpočtu přináší divákovi ohromný zážitek. Mám rád ve filmech emoce, rád se směju i dojímám. A Room má těch emocí skutečně mnoho. Bezmoc, vztek, smutek, stesk, naději - to vše si prožijete společně s hlavními hrdiny. Brie Larson i malý Jacob Tremblay jsou v každém gestu i v každé větě dokonalí. Oskar za hlavní ženský herecký výkon je zcela oprávněný. Škoda, že na Jacoba nezbyla alespoň nominace. To, co on ve svém věku předvádí, je neuvěřitelné a jeho výkon je mnohdy dospělejší než herectví mnoha populárních hvězd. Četl jsem i knižní předlohu, ale film se mi líbil víc. Asi právě díky tomu hereckému koncertu.
KryštůVek
13 bodů
9.5