Já, Earl a holka na umření

76%

Komentáře a recenze 5

30 053 bodů
7.5
Pěkný snímek.. konec velmi kvalitní a dojemný. Co se týče filmu jako celku, tak to až tak moc mimořádnost není, dosti podobné snímku Hvězdy nám nepřály, zde ale excelují neokoukané tváře a za geniální považuji to, že jsme ve filmu několikrát řečeno, že hlavní hrdinka nezemře a tak je konec o to silnější a překvapivý.
4
S tímhle typem filmů to mám jednoduché. Buď mi bezvýhradně sednou a jsem z nich nadšený, anebo mi prostě postavy přijdou moc nereálné a celý film mnou jen tak prohučí. Tady to je ten druhý případ. Zkouknout, smazat a co tam máme dál..
8
Vítěz z festivalu v Sundance je zajímavě vystavěný osobní autorský snímek, se kterými se až tak často nesetkáváme. je komický, hluboce jímavý a na konci diváka rozseká ačkoli pořád říká, že to tak nebude. Každopádně je to zdařilý filmeček a za zhlédnutí určitě stojí.
9 364 bodů
7
Jako jeden z svých nejoblíbenějších filmů považuji Charlieho malá tajemství, což je a asi i navždy zůstane naprostým vrcholem v žánru mladistvích snímků. Ale obecně tyhle dospívající snímky mám rád, ať jsem byl ještě před tou věkovou kategorií anebo dnes, kdy už jsem po ní. Greg je výborně napsaná postava typického školního average týpka, který mi je někdy tak podobný, až se ohlížím za sebe. Jaké emoce a vášeň vidí v kinematografii, a co pro něj znamená rodina a přátelé, i love it! Prestože snímek není asi pro každého a čím jste starší, tím Vás to mine. Jinak ich-formí vyprávěcí postupy jsou pro tenhle žánr jako dělané. Perfektní audiovizuální stránka a v závěru solidně silné. Příběhy, které píše sám život, a proto mají takou přirozenost a sílu. A jinak Jon Bernthal geniální sympaťák jako vždycky! Až se z toho oklepu, pustím si to ještě několikrát. 75%
JanTung
JanTung
902 bodů
8.5
Není to žádný hollywoodský film s hereckými hvězdami např. Hvězdy nám nepřáli atd., a i přesto to mě to překvapilo a něco to ve mě projevilo. Film má prostý příběh: život středoškoláka, který s přinucením své matky, musí navštěvovat svou "kamarádku" kvůli její leukémii. Já jako student a středoškolák jsem se ztotožňoval s hlavní postavou Gregem. Jeho přístup k životu tak i jeho zálibu v kinematografii. Film měl velmi zvláštní pojetí už od prvního okamžiku, nenudilo a taktéž i pobavilo např. drogy ve vietnamské polévce Pho :). Vše doprovázelo taky výborná a originální hudba. Po příběhové stránce nemohu nic vytknout, i když jsem v duchu doufal že to skončí jinak. Já, jako nenároční filmový divák a filmový like, jsem se bavil a doporučuji tento film kouknout všem, kteří se neradi dívají na dojemné romantické filmičky.
  • myslím, že už jsem všechno napsal
  • nemám co