Komentáře a recenze 91

9
Tohle mě chytlo, konečně po letech nějakej T.O.P animák :) Nešlo se na něj podívat jen jednou.
Mysh
Mysh
55 bodů
10
Přiznám se, že na přeslazenost rodinných animáků jsem většinou trochu alergický a rozdejchám ji jen v občasném zvláštním rozpoložení. A něčeho podobného jsem se bál i tady. Ale všechno bylo jinak a já se někde v půlce filmu přistihl při myšlence, že Nick Wilde by byl úžasnej kámoš :-) A jak se film dál vtipně vyhýbal všem hrozícím klišé a zahušťoval vizuál (noční scény v lanovce jsou fakt kouzelné) , prostě jsem si to přiznal: mám další filmovou ikonu ve svém soukromém seznamu filmů, ke kterým se budu dlouho a dlouho rád vracet. A tak se chci už jen zeptat na nezodpovězenou otázku ohledně asistentky Skopové: "Myslíš, že když jde spát, tak se taky počítá?"
gombikvuchu
39 bodů
9
Velmi napadity animak, ktory ma prijemne prekvapil po vsetkych strankach. Milo zrealizovana ponaska na problemy sucasnej spolocnosti, pri ktorej nemate priestor nudit sa. Skvela animacia a pekne vykreslene charaktery, co je v dnesnej dobe uz asi ocakavane. Taktiez by som vypichla vyborne zvoleny dabing lisiaka!
Hugh
Hugh
28 bodů
10
Zatímco se PIXAR plácá ve vodách průměrnosti, Disney svoji dceřinnou firmu co do kvality počítačově animovaných filmů v lecčems začíná překonávat. Zootopia staví na jednoduché myšlence, která i dnes může některým z nás připadat postavená na hlavu: že genetické predispozice neovlivňují cestu, jakou si jedinec zvolí. Tuto myšlenku předkládá s citem, aby to pochopila i mladší část publika, ale zároveň dostatečně zajímavě, aby to neodradilo ty dospělejší. To ale není vše, čím tato bláznivá karikatura moderní společnosti je. Máme tu spoustu narážek na známé filmy, neotřelý humor (scéna s lenochody), výbornou dynamiku mezi hlavní dvojicí a několik překvapivých zvratů (fakt jsem to nečekal). Komentář tedy zakončuji otázkou s následnou odpovědí, abych vypadal chytře (jak mne to film naučil) "Je Zootopia výborný film? Je. Opravdu je."
Mortiz696
20 bodů
10
úžasná pohádka. Líbil se mi, originální nápad poslání zvířat do lidských problémů. Dobrá byla provázanost se zvířecími vlastnostmi.
  • Nápad s Lenochodama
  • úžasný příběh
  • Výborná kvalita animace, zvláště srsti
  • Dabing sedí
  • Rozmanitost prostředí
  • Vtipnost
renek
renek
18 bodů
9
Kvalitní animovaná pohádka, která zaujala nejen děti, ale také dospělé. Hezký
  • vtipnost
  • příběh
kubomonty
18 bodů
8.5
Mam velmi rad animaky a aj vdaka tomuto ma tento film velmi bavil. Pacil sa mi humor, dost ma prekvapili niektore narazky, ako napriklad to, ze kraliky su dobre v nasobeni (mnozeni). Zapletka nebola velmi zlozita, no to sa od filmu hlavne pre deti ani ocakavat neda. Kazdopadne, nenudila, bola prijemna Overall velmi vydareny film, ktory si pokojne pozriem znova.
Jan Herzán
Jan Herzán
3 bodů