58%

Komentáře a recenze 25

Hare77
Hare77
2 051 bodů
5.5
Pokud chcete s dětmi do kina, tak bych šel. V rámci záplavy pohádek je to pořád slušné trikové dílko. Jenže, Indiáni nevypadají jako indiáni a spíš divadelní herci, v divadelních kulisách na divadelních trampolínách a to přes velké množství vložených peněz, které do filmu spadly. Nepodařilo se udělat jednotný přesvědčivý film, který by měl skvělý scénář, skvělé herecké výkony. Ty jsou ploché a nestrhnou. Ani Hugh Jackman nestrhl. Nejlépe zdařilé jsou mořské panny, které nemluví. Začátek Petra Pana, jak to bylo před tím, nemá tak silnou linku jako samotný Petr Pan a celkem toho moc nevysvětlí, ani proč mají otroci radost, že Blackbeard (Jackman) zabíjí jejich kamarády, spoluvězně, otroky.
  • výprava, triky (bitva na lodích)
  • Cara Delevingne, mořské panny
  • chybí napětí, něco co hlouběji zaujme
  • divadelní indiáni a jejich svět
Jakub.Selesi
Jakub.Selesi
1 166 bodů
8.5
Skvělé obsazení filmu, skvělý efekty, scénář drobet pokulhává. Film, vřele doporučuji.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
6
Taková pohádka s řídkým dějem i scénářem byť celkem dobře zpracovaná a i rosomák Hugh se mi docela líbil. Pro děti je to asi dobrá zábava ale ostatním to určitě neprospěje. I když každý jsme jiný a je to jen můj názor
  • triky - scénář
  • herecké výkony
myllyn
myllyn
885 bodů
7
Takovy pribeh jsem o panovi ještě neviděl a docela mile jsem byl prekvapen. Hugh jackman jako padouch je vtipny a dabelsky zároveň. Libilo se mi to a vzpomněl jsem si přitom na spielbergova hooka.
machetetete
machetetete
464 bodů
5.5
Wrightův výlet do Země Nezemě dopadl tak, jak většina diváků očekávala. Díky Jackmanovi a povedené audiovizuální stránce je Pan zábavným filmem, ale je na něm vidět, že cílovou skupinou jsou především děti. Těm totiž nebude vadit bizardní hudební cover songu Smells Like Teen Spirit, absence dějových zvratů, několik zjevně prostříhaných scén nebo povrchnost celého scénáře. Šestý film od Joe Wrighta a šestá trojhvězda. To už není náhoda.(1
paniks
319 bodů
6.5
Příjemný a odpočinkový film pro celou rodinu. Doporučuji ke shlédnutí.
vojta-kortus
158 bodů
8.5
Wrightův výlet do Země Nezemě dopadl tak, jak většina diváků očekávala. Díky Jackmanovi a povedené audiovizuální stránce je Pan zábavným filmem, ale je na něm vidět, že cílovou skupinou jsou především děti. Těm totiž nebude vadit bizardní hudební cover songu Smells Like Teen Spirit, absence dějových zvratů, několik zjevně prostříhaných scén nebo povrchnost celého scénáře. Šestý film od Joe Wrighta a šestá trojhvězda. To už není náhoda.
Janinkaaaaa
11 bodů
8